PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

ABG wspiera centralne biuro obsługi klienta w grupie Energa

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
30-11-2009 05:33

Energa, jako pierwszy koncern energetyczny w Polsce, uruchomiła centralne biuro obsługi klienta obejmujące wszystkie oddziały grupy. Zdalna obsługa odbiorców możliwa jest dzięki wdrożeniu aplikacji eBOK zbudowanej przez firmę ABG z grupy kapitałowej Asseco.

Dotychczas działały trzy elektroniczne biura obsługi klienta: w Gdańsku, Kaliszu i Płocku, ale obsługiwały jedynie klientów z tych obszarów. Obecnie już każdy klient spośród 2,8 mln może korzystać z tej wygodnej formy kontaktu ze swoim sprzedawcą energii, wystarczy posiadać dostęp do internetu. Usługa ta umożliwia zarejestrowanej osobie, z każdego miejsca i o każdej porze, sprawdzenie salda rachunku, prześledzenie na podstawie wystawionych faktur historii zużycia energii, a także przesłanie pocztą elektroniczną do Energi swoich pytań. Dostęp do eBOK jest darmowy.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (1)

KOMENTARZE (1)




SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


27 776 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP