Bilboardy promujące rynek energii już wiszą na ulicach

Bilboardy promujące rynek energii już wiszą na ulicach
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

16 lipca 2010 r. ruszyła bilboardowa część kampanii edukacyjnej Urzędu Regulacji Energetyki "Prąd to też towar. Zdecyduj, od kogo go kupujesz". URE jest pierwszą instytucją administracji publicznej, która promuje w ten sposób prawa polskich odbiorców na rynku energii.

Od 16 lipca 2010, na dwa tygodnie, w 18 polskich miastach pojawi się 500 wielkoformatowych plakatów bilboardów z informacjami o możliwości zmiany sprzedawcy prądu. Tylko w Warszawie zobaczymy 85 bilboardów, w aglomeracji katowickiej 70, w Łodzi 30, w Trójmieście 35, w Krakowie 30, w Poznaniu 25, tyle samo wielkich plakatów (25) zobaczą mieszkańcy Wrocławia.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Bilboardy promujące rynek energii już wiszą na ulicach

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!