PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Biura Enion Energia będą czynne do ostatniego klienta

Autor: PAP
07-05-2010 16:22

Biura obsługi klienta firmy Enion Energia w okolicach Bielska-Białej, Częstochowy i Tarnowa będą w maju czynne do ostatniego klienta, a także w weekendy. W ten sposób firma chce opanować zamieszanie, wprowadzone przez zmianę sposobu rozliczeń z klientami.

W ostatnich dniach punkty obsługi klienta tej dostarczającej energię firmy przeżyły oblężenie klientów, niezadowolonych z zapowiadanej od dawna zmiany sposobu rozliczeń z dwumiesięcznego na półroczny. Pojawiły się długie kolejki, dochodziło też do przepychanek.
"Serdecznie przepraszamy wszystkich klientów, którzy doświadczyli jakichkolwiek niedogodności. Podkreślam, że przejście na nowy system rozliczeń nie jest obowiązkowe" - powiedział w piątek prezes spółki Enion Energia Ireneusz Perkowski.

Nowy system rozliczeń, wprowadzany obecnie dla klientów indywidualnych z obszaru Bielska-Białej, Częstochowy i Tarnowa, obowiązuje już w okolicach Krakowa i Będzina. Polega na tym, że odczyty wskazań licznika będą dokonywane co sześć miesięcy, a nie - jak dotąd - co dwa miesiące. Co pół roku klient będzie otrzymywał fakturę z załączonymi blankietami wpłat - za zużyty prąd oraz prognozowane zużycie na kolejny okres.

Choć w ogólnym rozliczeniu taki system ma być dla klientów tańszy, wielu odbiorców nie akceptuje skumulowanych opłat za już zużytą energię oraz prognoz (jak mówią klienci, w sumie rachunki sięgają nawet ponad tysiąca złotych), związanych ze zmianą zasad rozliczeń. Mogą wnioskować o powrót do systemu dwumiesięcznego (wniosek można pobrać z internetu), a także poinformować o tym, że nie chcą od razu płacić całej prognozowanej kwoty. Jedno i drugie wymaga wizyty w punkcie obsługi klienta; w przyszłości wniosek o powrót do systemu dwumiesięcznego będzie można wysłać też pocztą.

W związku z kolejkami interesantów firma zdecydowała o wydłużeniu godzin pracy punktów obsługi do ostatniego klienta, wzmocniła obsadę kadrową tych placówek, wprowadziła dyżury weekendowe i uruchomiła nowe numery telefonów, pod którymi można zasięgać informacji. Są one dostępne na stronach internetowych firmy.

Osobom, które do połowy maja zapłacą rachunki, gdzie termin zapłaty upłynął w kwietniu, nie będą naliczane odsetki za zwłokę.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 450 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

308 430 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 846 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP