Biura Enion Energia będą czynne do ostatniego klienta

 Biura Enion Energia będą czynne do ostatniego klienta
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Biura obsługi klienta firmy Enion Energia w okolicach Bielska-Białej, Częstochowy i Tarnowa będą w maju czynne do ostatniego klienta, a także w weekendy. W ten sposób firma chce opanować zamieszanie, wprowadzone przez zmianę sposobu rozliczeń z klientami.

W ostatnich dniach punkty obsługi klienta tej dostarczającej energię firmy przeżyły oblężenie klientów, niezadowolonych z zapowiadanej od dawna zmiany sposobu rozliczeń z dwumiesięcznego na półroczny. Pojawiły się długie kolejki, dochodziło też do przepychanek.

"Serdecznie przepraszamy wszystkich klientów, którzy doświadczyli jakichkolwiek niedogodności. Podkreślam, że przejście na nowy system rozliczeń nie jest obowiązkowe" - powiedział w piątek prezes spółki Enion Energia Ireneusz Perkowski.

Nowy system rozliczeń, wprowadzany obecnie dla klientów indywidualnych z obszaru Bielska-Białej, Częstochowy i Tarnowa, obowiązuje już w okolicach Krakowa i Będzina. Polega na tym, że odczyty wskazań licznika będą dokonywane co sześć miesięcy, a nie - jak dotąd - co dwa miesiące. Co pół roku klient będzie otrzymywał fakturę z załączonymi blankietami wpłat - za zużyty prąd oraz prognozowane zużycie na kolejny okres.

Choć w ogólnym rozliczeniu taki system ma być dla klientów tańszy, wielu odbiorców nie akceptuje skumulowanych opłat za już zużytą energię oraz prognoz (jak mówią klienci, w sumie rachunki sięgają nawet ponad tysiąca złotych), związanych ze zmianą zasad rozliczeń. Mogą wnioskować o powrót do systemu dwumiesięcznego (wniosek można pobrać z internetu), a także poinformować o tym, że nie chcą od razu płacić całej prognozowanej kwoty. Jedno i drugie wymaga wizyty w punkcie obsługi klienta; w przyszłości wniosek o powrót do systemu dwumiesięcznego będzie można wysłać też pocztą.

W związku z kolejkami interesantów firma zdecydowała o wydłużeniu godzin pracy punktów obsługi do ostatniego klienta, wzmocniła obsadę kadrową tych placówek, wprowadziła dyżury weekendowe i uruchomiła nowe numery telefonów, pod którymi można zasięgać informacji. Są one dostępne na stronach internetowych firmy.

Osobom, które do połowy maja zapłacą rachunki, gdzie termin zapłaty upłynął w kwietniu, nie będą naliczane odsetki za zwłokę.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Biura Enion Energia będą czynne do ostatniego klienta

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!