W ubiegłym roku firma CEZ Trade Polska sprzedała około 100 GWh energii, a na ten rok podpisała już umowy sprzedaży na ponad 200 GWh. Stawia na małych i średnich odbiorców oceniając ten segment rynku jako perspektywiczny.
CEZ Trade Polska prowadzi działalność w zakresie obrotu energią w Polsce od 2007 roku. W pierwszych latach działalności spółka sprzedawała energię głównie do największych odbiorców przemysłowych. W zeszłym roku rozpoczęła sprzedaż do małych i średnich firm – tzw. grupy taryfowej C. Zmianę profilu działalności spółka tłumaczy m.in. przyjętym przez Grupę CEZ modelem biznesowym, opartym w 100% na cenie rynkowej - tzw. zasadzie Mark to Market – tzn. wycenie ofert kierowanych do odbiorców według bieżących cen rynkowych.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.