PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Coraz więcej klientów PGE Obrót korzysta z elektronicznego biura obsługi

Autor: PAP
12-04-2017 14:58
Coraz więcej klientów PGE Obrót korzysta z elektronicznego biura obsługi
Fot. Shutterstock

Klienci PGE Obrót z Rzeszowa coraz chętniej korzystają z internetowych narzędzi kontaktu z firmą. Dotychczas założyli już ponad 140 tys. profili elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK. Dodatkowo blisko 10 tys. z nich korzysta z mobilnego biura obsługi.

Rzeszowska PGE Obrót to spółka zajmująca się w PGE Polskiej Grupie Energetycznej sprzedażą energii do odbiorców końcowych.
Jak poinformował PAP prezes zarządu PGE Obrót Dariusz Czuk, jednym z celów firmy jest rozwijanie nowoczesnych kanałów kontaktu z klientami. "Zbudowaliśmy zespół ekspertów, który czuwa nad tymi działaniami. Rozwój nowych technologii wykorzystywanych do wszelkiego rodzaju kontaktu w życiu codziennym sprawia, że chcąc odnieść sukces, trzeba w centrum postawić nie tylko klienta, ale także technologię" - dodał.

Uruchomione jesienią 2015 r. elektroniczne Biuro Obsługi umożliwiło klientom PGE nie tylko wygodny kontakt ze sprzedawcą energii, ale także kompleksową obsługę. Zastąpiło ono 5 różnych, oddzielnych systemów.

Od momentu wdrożenia serwisu PGE eBOK, skorzystało z niego ponad 140 tys. klientów. Blisko 10 tys. osób z tej grupy zarządza swoimi płatnościami za energię za pomocą smartfona, korzystając z aplikacji PGE mBOK. Jak podkreślił Czuk, ta grupa odbiorców systematycznie rośnie.

Najczęściej klienci, korzystając z PGE eBOK weryfikowali stan rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzali aktualne saldo i wskazania licznika, a także przedłużali umowę lub wybierali nową ofertę.

Prezes PGE Obrót zaznaczył, że elektroniczne BOK to także przydatne narzędzie do monitorowania zużycia energii, co może pomóc w skutecznym obniżeniu rachunków za prąd. "Ciekawym rozwiązaniem jest prezentacja zużycia energii w postaci graficznej z możliwością porównania w analogicznych okresach" - dodał Czuk.

Natomiast w elektronicznym biurze obsługi klienta dostępnym za pomocą urządzeń mobilnych m.in. smartfona, klienci korzystali szczególnie z możliwości zakupienia energii do liczników przedpłatowych, a także otrzymywanie powiadomień m.in. o zbliżającym się terminie płatności lub o jego upłynięciu czy o nowych promocjach.

Korzystanie z pełnej funkcjonalności aplikacji PGE mBOK, jest warunkowane posiadaniem aktywnego konta w serwisie PGE eBOK.

Konto w serwisie PGE eBOK można zarejestrować przez internet, potrzebny jest m.in. PESEL i numer klienta.

Spółka PGE Obrót wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE - największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Centrala spółki mieści się w Rzeszowie, a oddziały w Białymstoku, Warszawie, Łodzi, Lublinie, Skarżysku-Kamiennej i Zamościu. Obsługuje 5 mln klientów. W spółce pracuje ok. 1400 osób.
Podobał się artykuł? Podziel się!

NA GIEŁDZIE

PGE [PGE]

kurs:

13.19 PLN 0.09 (0.69%)

Notowania | Analiza techniczna



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 650 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

577 394 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP