Coraz więcej klientów RWE Polska korzysta z obsługi przez internet

Coraz więcej klientów RWE Polska korzysta z obsługi przez internet
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Uruchomione przez RWE Polska w lutym 2010 roku internetowe biuro obsługi klientów e-bok posiada już blisko 12 tysięcy zarejestrowanych użytkowników. Popularność narzędzia wynika przede wszystkim z możliwości załatwienia za jego pośrednictwem większości spraw związanych z energią elektryczną bez konieczności wychodzenia z domu, z dowolnego miejsca na świecie, przez 24 godziny na dobę.

Internetowa obsługa klientów to wciąż rzadkość wśród funkcjonujących w Polsce firm energetycznych. Uruchomiona przez RWE Polska internetowa platforma kontaktu z klientami jest jednym z pierwszych tego typu rozwiązań w kraju. e-bok pozwala m.in. na zgłoszenie usterki, pełną kontrolę historii rachunków, płatności, zużycia energii oraz załatwienie takich formalności jak np. aktualizacja adresu korespondencyjnego, czy podanie odczytu licznika. Za pośrednictwem e-bok możliwe jest również przesłanie do firmy energetycznej różnego rodzaju wniosków w wygodny i prosty sposób. Specjalnie przygotowane, spersonalizowane pod katem konkretnego użytkownika dokumenty wymagają jedynie od klienta uzupełnienia minimalnej ilości danych.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Coraz więcej klientów RWE Polska korzysta z obsługi przez internet

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!