Uruchomione przez RWE Polska w lutym 2010 roku internetowe biuro obsługi klientów e-bok posiada już blisko 12 tysięcy zarejestrowanych użytkowników. Popularność narzędzia wynika przede wszystkim z możliwości załatwienia za jego pośrednictwem większości spraw związanych z energią elektryczną bez konieczności wychodzenia z domu, z dowolnego miejsca na świecie, przez 24 godziny na dobę.
Internetowa obsługa klientów to wciąż rzadkość wśród funkcjonujących w Polsce firm energetycznych. Uruchomiona przez RWE Polska internetowa platforma kontaktu z klientami jest jednym z pierwszych tego typu rozwiązań w kraju. e-bok pozwala m.in. na zgłoszenie usterki, pełną kontrolę historii rachunków, płatności, zużycia energii oraz załatwienie takich formalności jak np. aktualizacja adresu korespondencyjnego, czy podanie odczytu licznika. Za pośrednictwem e-bok możliwe jest również przesłanie do firmy energetycznej różnego rodzaju wniosków w wygodny i prosty sposób. Specjalnie przygotowane, spersonalizowane pod katem konkretnego użytkownika dokumenty wymagają jedynie od klienta uzupełnienia minimalnej ilości danych.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Coraz więcej klientów RWE Polska korzysta z obsługi przez internet