PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Cyfryzacja, ale także otwieranie nowych biur. Tauron szuka równowagi w kontaktach z klientami

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
08-01-2018 12:30 |  aktualizacja: 08-01-2018 12:38
Cyfryzacja, ale także otwieranie nowych biur. Tauron szuka równowagi w kontaktach z klientami

Nowoczesność w obsłudze klienta na rynku energii - za, a nawet przeciw

archiwum

Jest jeszcze zbyt wcześnie, aby grupy energetyczne przeszły na obsługę klienta wyłącznie za pomocą rozwiązań zdalnych, tak jak robią to niektóre banki. Paradoksalnie w erze postępującej digitalizacji odtwarzamy stacjonarne Punty Obsługi Klienta - mówi WNP.PL Kamil Kamiński, wiceprezes Taurona ds. klienta i wsparcia korporacyjnego.

  • Zmiana formuły funkcjonowania spółek energetycznych musi uwzględniać to, jakich mają one klientów i jakie oni mają kompetencje cyfrowe czy przyzwyczajenia.
  • Energetyka należy do sektora usług publicznych, które muszą być dostępne dla każdego i odpowiadać na różne potrzeby różnych grup klientów.
  • Nie może więc, jak niektóre banki, opierać się jedynie na obsłudze online, bo nadal w Polsce wiele osób nie korzysta z internetu.

- Zderzamy się obecnie z trendami rewolucji cyfrowej, które w polskich warunkach w bardzo krótkim okresie mocno się nawarstwiły i wzajemnie na siebie nachodzą – mówi WNP.PL Kamil Kamiński, wiceprezes Tauronu ds. klienta i wsparcia korporacyjnego.

Kamil Kamiński, wiceprezes Tauron ds. klienta i wsparcia korporacyjnego
Kamil Kamiński, wiceprezes Tauron ds. klienta i wsparcia korporacyjnego


Z jednej strony grupy energetyczne są obciążone pewnym tradycyjnym podejściem do energetyki. Część starej szkoły mówi, że nie ma znaczenia dla klienta to, od jakiego sprzedawcy kupuje energię.

Jednocześnie w tym samym czasie pojawia się zadanie mądrego zakorzeniania danej marki jako dostawcy energii i potencjalnie innych mediów oraz usług.

Do tego dochodzi bardzo szerokie podejście do klienta, który na co dzień ma mieć nie tylko dostarczone media, ale też zagwarantowaną łatwość opłat oraz kompleksowość oferty i komunikacji.

Poszerzając ofertę nowoczesnych usług i kanałów obsługi klienta, grupy energetyczne rozwijają takie usługi jak płatność online, omnichanneling, inteligentne liczniki, rozwiązania smart home czy nawet mikroinstalacje do produkcji energii.

- W Tauronie dostrzegamy nowoczesne rynkowe trendy i chcemy je w pełni wykorzystywać. Stawiamy na mocne więzi klientów z marką Tauron. Pokazujemy, że nasze rozwiązania dla domu mogą sprostać oczekiwaniom różnych grup klientów. Przykładem są choćby proponowane systemy grzewcze. Dla osób ceniących tradycyjne rozwiązania mamy piece na ekogroszek oraz wysokiej jakości paliwo grzewcze. Klientom, którzy cenią przede wszystkim komfort i wygodę, oferujemy natomiast nowoczesne piece gazowe i elektryczne – mówi Kamil Kamiński.

NA GIEŁDZIE

TAURONPE [TPE]

kurs:

2.49 PLN -0.01 (-0.40%)

Notowania | Analiza techniczna



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

22 344 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

727 894 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 999 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP