Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Czas na mobilne contact center

Autor: wnp.pl (WGK)
20-10-2014 09:39

Łatwa integracja ze środowiskiem IT firmy i szybki czas wdrożenia, to dwa czynniki, na które firmy zwracają szczególną uwagę, decydując się na wdrożenie systemu contact center. W najbliższym czasie rynek zdominują centra mobilne i praca zdalna konsultantów.

Z badania przeprowadzonego przez spółkę Integrated Solutions należącą do Orange Polska, wynika, że łatwa integracja ze środowiskiem IT firmy (35 proc. wskazań) i szybki czas wdrożenia (30 proc.), to dwa czynniki, na które firmy rozważające wdrożenie contact center zwracają szczególną uwagę. Firmy, które już posiadają takie rozwiązania podnoszą rolę integracji i ergonomiczny interfejs systemu (75 proc.), a także możliwość raportowania (38 proc.).

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 667 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP