Czy klienci Vattenfalla byli wprowadzani w błąd?

Czy klienci Vattenfalla byli wprowadzani w błąd?
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Vattenfall Sales Poland zamierza zawiadomić Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów o domniemaniu wprowadzenia w błąd jego klientów przez, jak został poinformowany, przedstawicieli Energetycznego Centrum, działających na rzecz spółki Energia dla Firm.

- Przygotowujemy pismo do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w którym poinformujemy, że naszym zdaniem istnieje domniemanie prowadzenia działań wprowadzających w błąd odbiorców energii elektrycznej, przez przedstawicieli Energetycznego Centrum działającego w imieniu Energii dla Firm. Informacje, które dostaliśmy od klientów dają mi legitymacje do tego, żeby skierować sprawę do zbadania - mówi Grzegorz Lot, wiceprezes Vattenfall Sales Poland.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Czy klienci Vattenfalla byli wprowadzani w błąd?

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!