EDF Polska celuje w 10 proc. rynku energii dla MŚP

EDF Polska celuje w 10 proc. rynku energii dla MŚP
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Badania przeprowadzone na zlecenie EDF pokazały, że rynek małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w Polsce to ponad 1 mln klientów, zużywających ponad 20 TWh energii elektrycznej rocznie. Przy tym szacunki wskazują, że chociaż na zmianie sprzedawcy energii można znacznie oszczędzić, to dotychczas tylko niespełna 10 proc. klientów tego segmentu zmieniło sprzedawcę energii elektrycznej.

W ocenie EDF Polska wyniki badań oznaczają, że jest ogromny potencjał rozwoju sprzedaży i firma zamierza go wykorzystać. EDF Polska deklaruje, że jej nadrzędnym celem jest osiągnięcie 10 proc. udziału w rynku sprzedaży energii elektrycznej w segmencie MŚP.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: EDF Polska celuje w 10 proc. rynku energii dla MŚP

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!