PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta w Tauron Ciepło

Autor: wnp.pl (DC)
04-09-2015 06:05
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta w Tauron Ciepło
Fot. Fotolia

W Tauron Ciepło wdrażana jest nowa platforma internetowa - elektroniczne Biuro Obsługi Klienta - eBOK. Użytkownikiem serwisu eBOK Tauron Ciepło może zostać każdy klient, który zawarł ze spółką umowę sprzedaży ciepła lub umowę kompleksową dostawy ciepła.

Platforma eBOK to kanał komunikacji usprawniający obsługę klientów, którzy dzięki niemu mają możliwość wglądu w swoje dane za pośrednictwem Internetu. Ta bezpłatna platforma internetowa jest narzędziem wspierającym Biuro Obsługi Klienta Tauron Ciepło.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 480 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

328 965 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 846 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP