Enea: elektroniczne biuro obsługi dla ok. 2,5 mln klientów

Enea: elektroniczne biuro obsługi dla ok. 2,5 mln klientów
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Ok. 2,5 mln klientów firmy energetycznej Enea może już korzystać z elektronicznego biura obsługi. Było to możliwe dzięki wdrożeniu nowego systemu informatycznego.

Za pośrednictwem elektronicznego biura obsługi można przez internet m.in. sprawdzać bieżący stan faktur, salda i terminy płatności, opłacać faktury, czy zakupić kody do liczników przedpłatowych. Enea podała w czwartek w komunikacie prasowym, że rozwiązanie jest już dostępne dla wszystkich jej klientów.

Jak poinformował Krzysztof Kierzkowski, prezes Enea Centrum - spółki, która zajmuje się obsługą klientów Grupy, rozwiązanie przeznaczone jest zarówno dla gospodarstw domowych, jak i firm.

Przez elektroniczne biuro obsługi klienta można m.in. sprawdzić zużycie energii i historię płatności. Klienci będą też mogli wybrać elektroniczną fakturę w miejsce papierowego dokumentu, który przychodzi tradycyjną pocztą, oraz aktualizować swoje dane kontaktowe.

Wdrożony przez Eneę nowy, jednolity system informatyczny m.in. liczy i wystawia faktury oraz rejestruje kontakty z klientami. Jego wprowadzanie przebiegało etapami. Jako pierwsi zmianami w obsłudze zostali objęci w połowie ub. roku mieszkańcy obszaru szczecińskiego, później bydgoskiego, gorzowskiego, zielonogórskiego i poznańskiego.

Enea to sprzedawca, dystrybutor i producent energii elektrycznej oraz cieplnej. Grupa jest jednym z liderów polskiego rynku energetycznego, należy do grona największych polskich przedsiębiorstw. Dostarcza prąd mieszkańcom północno-zachodniej Polski i sprzedaje prąd na terenie całego kraju.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Enea: elektroniczne biuro obsługi dla ok. 2,5 mln klientów

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!