PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Enea gwarantuje stałą cenę energii nawet do 2013 roku

Autor: wnp.pl (DC)
01-10-2011 10:10

Oferta „Stała Cena” to nowy produkt przygotowany przez Enea S.A., który jest skierowany do klientów biznesowych. W rozpoczynającej się 1 października br. kampanii reklamowej Michał Żebrowski, ambasador marki Enea, zachęca do skorzystania z nowej oferty firmy.

Istotą nowego produktu jest gwarancja niezmienności ceny energii elektrycznej wśród klientów biznesowych różnych grup taryfowych. Firmy, które zdecydują się skorzystać z oferty mogą liczyć na stałą cenę prądu nawet do 2013 roku.
- Opracowanie oferty połączonej z szeroko zakrojoną kampanią promocyjną to odpowiedź na dynamicznie zmieniające się warunki otoczenia. Enea pragnie być partnerem godnym zaufania, konkurencyjnym i aktywnie odpowiadającym na potrzeby otoczenia. Nowa oferta gwarantuje nie tylko stałą cenę prądu. Oferta Enei daje przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa, możliwość optymalizacji kosztów oraz gwarancję stabilności i spokoju - zapewnia Maciej Owczarek, prezes zarządu Enea S.A.

Kontynuacją rozpoczętej wiosną br. kampanii są kolejne działania medialne połączone ze startem oferty. Działania promocyjne potrwają od 1 października do końca grudnia br. Kampania promocyjna obejmuje różne kanały komunikacji - telewizję, prasę, internet oraz outdoor.

Główny przekaz nowej kampanii jest zaproszeniem do skorzystania z oferty biznesowej. Adresatami przekazu są właściciele firm, dla których spółka przygotowała atrakcyjną ofertę sprzedaży energii elektrycznej z gwarancją stałej ceny.

W myśl prowadzonej polityki wizerunkowej w filmie reklamowym zawarte są także wątki proekologiczne jako nieodłączny element strategii firmy.

Przez blisko dwa miesiące trwania kampanii za pośrednictwem stacji telewizyjnych oraz wielu kanałów tematycznych będzie można oglądać trzydziestosekundowy film reklamowy.

Reklamy prasowe zawierające layout stanowiący ilustrację zaczerpniętą z motywu spotu telewizyjnego opublikowane zostaną w najbardziej poczytnych tygodnikach i miesięcznikach.

W internecie specjalnie zaprojektowana w oparciu o materiał ilustracyjny ze spotu telewizyjnego kampania realizowana będzie m.in. przy wykorzystaniu pre-rolli, które będą emitowane w największych portalach oraz serwisach biznesowych.

Kampania outdoorowa z użyciem siatek wielkoformatowych, billboardów i frontlightów obejmie swym zasięgiem m.in. takie województwa jak mazowieckie czy świętokrzyskie.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


52 390 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP