PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Enea kupi system billingowy i CRM za 59,7 mln zł

Autor: wnp.pl (DC)
19-09-2012 17:52

Spółka Infovide-Matrix zawarła 18 września 2012 r. z Enea S.A. umowę na budowę i wdrożenie oraz utrzymanie Informatycznego Systemu Obsługi Klientów (ISOK) obejmującego system bilingowy i system CRM.

Wartość netto umowy to 59,78 mln zł.
Zgodnie z umową dostawca systemu zaprojektuje, zbuduje i wdroży kompleksową platformę IT w obszarze szeroko rozumianej obsługi klientów wszystkich grup taryfowych, rozliczeń oraz zarządzania relacjami z klientami (tzw. CRM) oraz zapewni w pełnym zakresie nowoczesną infrastrukturę sprzętową.

- Inwestycja Enea SA w nowoczesny system billingowy oraz w narzędzia klasy CRM wynika ze strategicznych planów przebudowy procesów sprzedaży, obsługi i rozliczeń klientów oraz dalszego wzmocnienia pozycji Enea SA na rynku energii. Nowe narzędzia pozwolą naszej firmie na poszerzenie oferty o nowe produkty i usługi, sprawne rozliczenie klientów, stosowanie zaawansowanych mechanizmów ich utrzymania i pozyskiwania, oraz bardziej efektywną współpracę z obecnymi i potencjalnymi partnerami biznesowymi – podkreśla Katarzyna Mińkowska, pełniąca obowiązki Dyrektora Departamentu Handlu w Enea SA.

Jest to pierwszy tego typu projekt realizowany w sektorze energetycznym w Polsce i unikalny również w skali europejskiej. Dzięki jego realizacji Enea SA zdobędzie jedno z najnowocześniejszych światowych rozwiązań informatycznych wspierających podstawową działalność biznesową Spółki. Innowacje w obszarze IT, to obszar strategicznych inwestycji stanowiących jeden z kluczowych elementów budowania przewagi konkurencyjnej.

Pełne wdrożenie nowego systemu jest przewidziane na 24 miesiące od dnia podpisania umowy. Projekt będzie realizowany etapowo i zakłada stopniowe wdrażanie poszczególnych funkcjonalności systemu.

Główne elementy Informatycznego Systemu Obsługi Klientów obejmą system bilingowy oraz CRM - będące kluczowymi komponentami wdrażanego rozwiązania; wewnętrzną platformę integracyjną; platformę raportową, platformę zarządzania relacjami z partnerami biznesowymi (PRM); platformę self-service dla klientów Enea SA oraz platformę Call Center.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


52 390 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP