PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Enea może skorzystać z usług Asseco i Sygnity przy rozwoju systemów IT

Autor: PAP
04-11-2013 20:23

Enea, która wypowiedziała Infovide-Matrix umowę na system ISOK, prowadzi obecnie analizy ws. możliwości rozwoju systemów obecnie wykorzystywanych. Nie wyklucza, że w celu usprawnienia aktualnie wykorzystywanych systemów skorzysta z usług obecnych dostawców - wynika z wypowiedzi rzecznika Enei Sławomira Krenczyka.

"Nie jest jeszcze przesądzony tryb, w jakim Enea będzie realizować prace rozwojowe w zakresie systemów IT wspierających obsługę klientów. Obecnie przeprowadzane są analizy dotyczące możliwości i ewentualnych kosztów rozwoju aktualnie wykorzystywanych systemów. Ponadto badane są alternatywne warianty, oparte na integracji tych systemów przez systemy trzecie. Nadrzędnym celem jest znalezienie możliwie największych synergii i obniżki kosztów wdrożenia nowych narzędzi" - powiedział PAP Krenczyk.
"W związku z powyższym, nie sposób obecnie przesądzić czy Enea zleci wdrożenie nowych narzędzi dostawcom aktualnie wykorzystywanych systemów. Nie jest jednak wykluczone, że Enea skorzysta z usług tych podmiotów w celu usprawnienia pracy aktualnie wykorzystywanych systemów" - dodał.

Głównymi systemami bilingowymi wykorzystywanymi obecnie w Enei są systemy dostarczone przez Asseco Poland i Sygnity.

Enea we wrześniu 2012 r. podpisała z Infovide-Matrix umowę na budowę i wdrożenie oraz utrzymanie Informatycznego Systemu Obsługi Klientów (ISOK), obejmującego system bilingowy i system CRM. Wynagrodzenie przewidziane w kontrakcie ustalone było na ok. 59,78 mln zł netto. Realizacją projektu ISOK w Enei zainteresowane było też m.in. Asseco Poland, ale w marcu 2012 r. wycofało się z przetargu.

We wrześniu 2013 r. Enea wypowiedziała jednak umowę na wdrożenie ISOK i naliczyła karę umowną w wysokości 11,9 mln zł. W ocenie Infovide-Matrix odstąpienie było bezpodstawne.

W komunikacie prasowym z 23 września o odstąpieniu od umowy na system ISOK Enea informowała, że rozważa inne modele wdrożenia i zapewnienia prawidłowego działania systemu umożliwiającego obsługę klientów. Cytowany w komunikacie wiceprezes spółki Grzegorz Kinelski informował, że chce, aby system taki zaczął działać najpóźniej w przyszłym roku.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 564 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

518 190 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP