PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Enea może skorzystać z usług Asseco i Sygnity przy rozwoju systemów IT

Autor: PAP
04-11-2013 20:23

Enea, która wypowiedziała Infovide-Matrix umowę na system ISOK, prowadzi obecnie analizy ws. możliwości rozwoju systemów obecnie wykorzystywanych. Nie wyklucza, że w celu usprawnienia aktualnie wykorzystywanych systemów skorzysta z usług obecnych dostawców - wynika z wypowiedzi rzecznika Enei Sławomira Krenczyka.

"Nie jest jeszcze przesądzony tryb, w jakim Enea będzie realizować prace rozwojowe w zakresie systemów IT wspierających obsługę klientów. Obecnie przeprowadzane są analizy dotyczące możliwości i ewentualnych kosztów rozwoju aktualnie wykorzystywanych systemów. Ponadto badane są alternatywne warianty, oparte na integracji tych systemów przez systemy trzecie. Nadrzędnym celem jest znalezienie możliwie największych synergii i obniżki kosztów wdrożenia nowych narzędzi" - powiedział PAP Krenczyk.
"W związku z powyższym, nie sposób obecnie przesądzić czy Enea zleci wdrożenie nowych narzędzi dostawcom aktualnie wykorzystywanych systemów. Nie jest jednak wykluczone, że Enea skorzysta z usług tych podmiotów w celu usprawnienia pracy aktualnie wykorzystywanych systemów" - dodał.

Głównymi systemami bilingowymi wykorzystywanymi obecnie w Enei są systemy dostarczone przez Asseco Poland i Sygnity.

Enea we wrześniu 2012 r. podpisała z Infovide-Matrix umowę na budowę i wdrożenie oraz utrzymanie Informatycznego Systemu Obsługi Klientów (ISOK), obejmującego system bilingowy i system CRM. Wynagrodzenie przewidziane w kontrakcie ustalone było na ok. 59,78 mln zł netto. Realizacją projektu ISOK w Enei zainteresowane było też m.in. Asseco Poland, ale w marcu 2012 r. wycofało się z przetargu.

We wrześniu 2013 r. Enea wypowiedziała jednak umowę na wdrożenie ISOK i naliczyła karę umowną w wysokości 11,9 mln zł. W ocenie Infovide-Matrix odstąpienie było bezpodstawne.

W komunikacie prasowym z 23 września o odstąpieniu od umowy na system ISOK Enea informowała, że rozważa inne modele wdrożenia i zapewnienia prawidłowego działania systemu umożliwiającego obsługę klientów. Cytowany w komunikacie wiceprezes spółki Grzegorz Kinelski informował, że chce, aby system taki zaczął działać najpóźniej w przyszłym roku.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 693 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP