PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Enea Operator ułatwia zmianę sprzedawcy energii

Autor: wnp.pl (DC)
22-10-2014 15:38

Spółka Enea Operator wdrożyła elektroniczną obsługę umów kompleksowych zawartych na podstawie Generalnej Umowy Dystrybucyjnej dla usługi kompleksowej (tzw. GUD-K). Do października br. spółka podpisała 9 takich umów, na podstawie których sprzedawcy energii elektrycznej zawarli i zgłosili do realizacji blisko 300 umów kompleksowych z klientami.

Wdrożona w Enei Operator modyfikacja systemu do obsługi klienta (SKOK) spełnia założenia Generalnych Umów Dystrybucji dla usługi kompleksowej i pozwala na w pełni elektroniczną oraz zautomatyzowaną obsługę wszystkich zadań wynikających z procesu zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Dzięki takiemu rozwiązaniu klienci indywidualni będą mieli łatwiejszy dostęp do rynku energii elektrycznej, bez konieczności zawierania dwóch oddzielnych umów tj. ze sprzedawcą i dystrybutorem energii.
- Jesteśmy jednym z pierwszych operatorów systemu dystrybucyjnego, który wdrożył nowoczesną, elektroniczną obsługę umów kompleksowych zawartych na podstawie Generalnej Umowy Dystrybucyjnej dla usługi kompleksowej (tzw. GUD-K). Założyliśmy ambitne tempo prac wdrożeniowych, bo i rynek stawia nam ambitne zadania. Dzięki wdrożeniu modyfikacji systemu możemy na te wyzwania odpowiadać prezentując najnowocześniejsze w kraju rozwiązania technologiczne - mówi Aleksander Wilski, dyrektor Departamentu Sprzedaży Usług Dystrybucji Enea Operator.

W ramach modyfikacji systemu obsługi klienta w Enea Operator dostosowano platformę eBOK, aby ułatwić sprzedawcom dokonywanie nowych typów zgłoszeń, składanie reklamacji, weryfikację ich aktualnego statusu oraz uzyskanie odpowiedzi. Wzbogacony o nowe funkcjonalności system, do obsługi Klientów dystrybucyjnych, pozwala sprzedawcom na elektroniczne składanie wniosków o wstrzymanie lub wznowienie dostaw energii elektrycznej. Uruchomione zostały także nowe procesy obsługi zgłoszeń. Dzięki temu, obsługa wniosków o dane do umowy kompleksowej (tzw. paszport), zgłoszeń umowy kompleksowej, weryfikacja zgłoszeń (obsługa korekty zgłoszenia), realizacja zmian umowy kompleksowej, zgłoszeń rozwiązania umowy kompleksowej, zgłoszeń reklamacji złożonych przez sprzedawcę oraz przez Klienta, wraz z przekazaniem właściwych informacji do sprzedawcy, odbywa się automatycznie. Zmodyfikowany SKOK pozwala również na zautomatyzowane prowadzenie windykacji na rzecz sprzedawcy.

Enea Operator elektroniczne udostępnia dane pomiarowe i pomiarowo-rozliczeniowe. Sprzedawcy otrzymują e-fakturę jak również linie faktur udostępnione poprzez eBOK, potrzebne do rozliczenia na jednej fakturze dla danego klienta zarówno usługi dystrybucji, jak i sprzedaży energii elektrycznej.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 151 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP