Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Enea otworzy później elektroniczne biuro obsługi klientów

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
30-12-2015 10:19 |  aktualizacja: 30-12-2015 10:27
Enea otworzy później elektroniczne biuro obsługi klientów
Fot. Fotolia

Enea przesunęła termin uruchomienia nowego elektronicznego Biura Obsługi klientów (aplikacja eBOK) dla rejonu Poznania i Zielonej Góry. Pierwotnie uruchomienie eBOK planowano na początek 2016 r., teraz mówi się o marcu. Uruchomienie aplikacji eBOK dla kolejnej grupy klientów Enei wymaga dodatkowych prac.

Prace związane z uruchomieniem nowego elektronicznego Biura Obsługi klientów Enei (aplikacja eBOK) dla rejonu Poznania i Zielonej Góry wciąż trwają. Kompletne rozwiązanie, umożliwiające zdalne załatwienie wszystkich spraw, firma przedstawi klientom w marcu 2016 r. Natomiast od 19 grudnia w Poznaniu działa pierwsze stacjonarne biuro obsługi zlokalizowane w centrum handlowym.
- Zawsze oferujemy naszym klientom kompletne rozwiązania - tak jest też z eBOK-iem, który działa już w rejonie Szczecina i Bydgoszczy. Aby zaoferować taką samą jakość obsługi eBOK w rejonie Poznania i Zielonej Góry, musimy zmienić termin jego uruchomienia z początku roku 2016 na marzec. Klientów, którzy już w styczniu chcieli skorzystać z eBOK przepraszam za zmianę – powiedział Krzysztof Dzierwa, prezes odpowiedzialnej za obsługę klientów spółki Enea Centrum.

eBOK jest platformą internetową, za pośrednictwem której już wkrótce wszyscy Klienci Enei łatwo i wygodnie będą mogli załatwić sprawy związane z prądem i usługami firmy. eBOK umożliwi m.in. sprawdzenie stanu faktury, salda i terminu płatności. Za pośrednictwem internetu będzie można również opłacić rachunki oraz kontaktować się z firmą. Wszystko to z poziomu własnego komputera, tabletu czy smartfonu, bez konieczności wychodzenia z domu.

Wprowadzenie nowych możliwości kontaktu z Eneą jest częścią dużego projektu zmian, który realizuje firma. Jego celem jest istotna poprawa jakości obsługi klienta. Żeby ten cel osiągnąć, Enea musiała w tym samym czasie m.in. zmienić systemy informatyczne i bezpiecznie przenieść dane 2,5 miliona osób i przedsiębiorstw. Dla zminimalizowania utrudnień, zmiany wdrażane są etapami w każdym z pięciu regionów, w których Enea ma najwięcej klientów.

- Właśnie kończymy przenoszenie danych ponad 2 milionów klientów ze starych systemów informatycznych do nowego. To powoduje naturalne w takim momencie utrudnienia - stąd zmiana terminu uruchomienia eBOK w rejonie Poznania i Zielonej Góry - wyjaśnił Krzysztof Dzierwa.

Zgodnie z wcześniejszymi planami, na początku stycznia Enea rozpocznie ostatni etap zmian, czyli przeniesienie do nowego systemu informatycznego danych ponad 200 tysięcy klientów z rejonu Gorzowa Wielkopolskiego. Oznacza to, że także ta grupa klientów będzie mogła korzystać z aplikacji internetowej eBOK już w marcu.



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


21 974 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP