PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Enea otworzy później elektroniczne biuro obsługi klientów

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
30-12-2015 10:19 |  aktualizacja: 30-12-2015 10:27
Enea otworzy później elektroniczne biuro obsługi klientów
Fot. Fotolia

Enea przesunęła termin uruchomienia nowego elektronicznego Biura Obsługi klientów (aplikacja eBOK) dla rejonu Poznania i Zielonej Góry. Pierwotnie uruchomienie eBOK planowano na początek 2016 r., teraz mówi się o marcu. Uruchomienie aplikacji eBOK dla kolejnej grupy klientów Enei wymaga dodatkowych prac.

Prace związane z uruchomieniem nowego elektronicznego Biura Obsługi klientów Enei (aplikacja eBOK) dla rejonu Poznania i Zielonej Góry wciąż trwają. Kompletne rozwiązanie, umożliwiające zdalne załatwienie wszystkich spraw, firma przedstawi klientom w marcu 2016 r. Natomiast od 19 grudnia w Poznaniu działa pierwsze stacjonarne biuro obsługi zlokalizowane w centrum handlowym.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!




SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


46 262 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

303 726 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 846 ofert w bazie

2 782 268 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP