PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Enea rozpoczęła kampanię reklamową skierowaną do biznesowych odbiorców energii

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
06-06-2011 11:28

6 czerwca br. ruszyła kampania promocyjna Enea S.A. W adresowanej do klientów biznesowych kampanii reklamowej Michał Żebrowski, ambasador marki Enea, zachęca do skorzystania z oferty firmy.

Działania promocyjne prowadzone będą w różnych kanałach komunikacji - w telewizji, prasie oraz internecie i potrwają od 6 czerwca do końca lipca br.
Rozpoczęcie działań wizerunkowych firmy miało miejsce w marcu 2010 roku, kiedy to Enea rozpoczęła proces budowy marki zgodnie z jej nowymi atrybutami. Podczas kolejnej odsłony kampanii wizerunkowej jesienią 2011 roku, której celem była edukacja oraz budowanie świadomości energetycznej Polaków, ambasadorem marki Enea został Michał Żebrowski. Po raz pierwszy w Polsce energetyczna marka została spersonalizowana. Celem nadrzędnym tej kampanii było dostarczanie Polakom informacji o znaczeniu korzystania z nowoczesnej energii.

Główny przekaz nowej kampanii w odróżnieniu od poprzednich, które wykreowały wizerunek marki Enea jako przyjaznego, proekologicznie działającego oraz odpowiedzialnego producenta i dystrybutora energii elektrycznej, jest zaproszeniem do skorzystania z oferty biznesowej. Głównymi adresatami przekazu są właściciele małych i średnich przedsiębiorstw, dla których spółka przygotowała atrakcyjną ofertę sprzedaży energii elektrycznej, między innymi z gwarancją ceny do końca br lub roku lub do końca czerwca 2012 r.

W myśl konsekwentnie prowadzonej polityki wizerunkowej w filmie reklamowym zawarte są także wątki proekologiczne jako nieodłączny element strategii firmy.

Przez blisko dwa miesiące trwania kampanii za pośrednictwem stacji TVP, Polsat i TVN oraz wielu kanałów tematycznych będzie można oglądać trzydziestosekundowy film reklamowy. Reklamy prasowe zawierające layout stanowiący ilustrację zaczerpniętą z motywu spotu telewizyjnego opublikowane zostaną w najbardziej poczytnych tygodnikach i miesięcznikach. W internecie specjalnie zaprojektowana w oparciu o materiał ilustracyjny ze spotu telewizyjnego kampania realizowana będzie m.in. przy wykorzystaniu pre-rolli, które będą emitowane w największych portalach oraz serwisach biznesowych.

NA GIEŁDZIE

ENEA [ENA]

kurs:

9.66 PLN 0.05 (0.52%)

Notowania | Analiza techniczna





SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


52 390 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP