PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Enea rozpoczyna kampanię medialną

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
01-03-2010 12:44

Potęga wiatru. Siła wody. Czyta energia. Czysty biznes - pod takimi hasłami rusza 1 marca br. kampania promująca nowy wizerunek Enea S.A. Celem kampanii jest zbudowanie wizerunku Enei jako producenta i dostawcy czystej energii.

Działania promocyjne skierowane będą do widzów telewizji, czytelników prasy oraz użytkowników internetu. Kampania potrwa do końca marca br.
Przez pierwszy tydzień marca za pośrednictwem stacji TVP, Polsat i TVN będzie można oglądać film reklamowy, którego motywem przewodnim są żywioły, będące źródłem produkcji energii elektrycznej. Film został wyprodukowany z użyciem wielu efektów specjalnych. Trzydziestosekundowy spot będzie emitowany w stacjach telewizyjnych począwszy od drugiego tygodnia marca do końca miesiąca.

Reklamy prasowe zawierające layout stanowiący ilustrację zaczerpniętą z motywu spotu telewizyjnego opublikowane zostaną w Polityce, magazynie Forbes, Newsweeku, Forum, Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej i Pulsie Biznesu.

W internecie specjalnie zaprojektowana w oparciu o materiał ilustracyjny ze spotu telewizyjnego kampania realizowana będzie poprzez takie formy jak m.in. double i triple billboardy, które będą emitowane w największych portalach i serwisach biznesowych.

Planowaniem i zakupem mediów kampanii Enea S.A. zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

- Zdecydowaliśmy się na realizację tak szerokiej prezentacji naszego nowego wizerunku ze względu na coraz większą konkurencję w sektorze energetycznym w Polsce. Chcemy, aby wraz z przyjętą przez nas nową strategią komunikacji kampania zbudowała postrzeganie naszej marki zgodnie z jej nowymi atrybutami, które określiliśmy poprzez nowoczesność i green rozumianymi, jako czystość produkcji energii elektrycznej. Enea coraz szerzej wdraża proekologiczne technologie produkcji energii między innymi poprzez budowę farm wiatrowych i biogazowni. Mamy nadzieję, że nowy wizerunek naszej marki spotka się z życzliwym przyjęciem ze strony naszych klientów - mówi Paweł Oboda, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Relacji Inwestorskich Enea S.A.



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


53 899 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP