PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Enea rozszerza obsługę klientów przez internet

Autor: wnp.pl (DC)
05-07-2016 11:21
Enea rozszerza obsługę klientów przez internet
Fot. Fotolia

Wykaz miejscowości objętych awariami w przypadku wystąpienia silnych burz i wichur, informacje o odwołanych pracach planowych oraz uruchomienie portalu przyłączeniowego, to ułatwienia, jakie Enea Operator wprowadziła dla swoich klientów. Dzięki nim, za pośrednictwem strony internetowej klienci będą mogli szybko uzyskać ważne informacje o dostawach prądu oraz złożyć wnioski dotyczące przyłączenia.

Silny wiatr, burze i wichury to najczęstsze przyczyny występowania masowych awarii energetycznych. Po ich przejściu bywa, że nawet kilkadziesiąt tysięcy odbiorców zostaje pozbawionych dostaw energii elektrycznej. Wielu klientów niemal jednocześnie próbuje dodzwonić się pod numer pogotowia energetycznego 991. Tak duża liczba telefonów sprawia, że system głosowy informujący o utrudnieniach oraz konsultanci nie są w stanie obsłużyć wszystkich połączeń. Dlatego też Enea Operator uruchomiła specjalną zakładkę, która będzie dostępna na stronie w przypadku występowania rozległych awarii energetycznych.
Wchodząc na stronę Enei Operator automatycznie wyskakiwać będzie odrębne okienko. Po kliknięciu na nie będzie można uzyskać informacje o awariach na interesującym nas obszarze. W przypadku braku prądu, za pomocą np. smartfona będzie można sprawdzić czy awaria z naszego miejsca zamieszkania lub pracy jest już zgłoszona. Jeżeli w wykazie będzie interesujący Klienta adres, nie będzie on musiał już próbować dodzwonić się pod numer alarmowy. To z kolei powinno odblokować Call Center i umożliwić zgłaszanie np. przypadków zagrożenia zdrowia lub życia.

Enea Operator, jako pierwszy Operator Systemu Dystrybucyjnego (OSD) w kraju, wprowadziła również system informowania o odwoływaniu planowych wyłączeń prądu. Klienci otrzymują już informacje nie tylko o planowanych przerwach w dostawie energii, ale również o tym, że mimo wcześniejszych zapowiedzi, prace się nie odbędą.

Przypomnijmy, że klienci z północno-zachodniej Polski mogą również korzystać z uruchomionego przez Eneę Operator Portalu Przyłączeniowego. Teraz wnioski można składać za pośrednictwem internetu. Portal umożliwia klientom złożenie wniosków m.in. o określenie warunków przyłączenia, o zwiększenie mocy, o rozdział lub scalenie instalacji dla obiektów istniejących czy śledzenie postępu prac związanych z procesem przyłączenia do sieci elektroenergetycznej Enei Operator.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 503 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP