Enea stara się odbudowywać pozycję na rynku detalicznym

Enea stara się odbudowywać pozycję na rynku detalicznym
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Jeśli chodzi o rok 2014, to patrząc na zawarte kontrakty nie spodziewamy się obniżki wolumenu sprzedaży w stosunku do roku 2013 - mówi Grzegorz Kinelski, członek zarządu ds. handlowych Enea.

W trzech pierwszych kwartałach 2013 Enea sprzedała odbiorcom końcowym około 9,8 TWh energii wobec około 11,2 TWh w analogicznym okresie 2012 roku, co oznacza spadek o 12,9 proc. Największy wpływ na zmniejszenie wolumenu sprzedaży detalicznej ma spadek sprzedaży do największych odbiorców (grupa taryfowa A), którym w omawianym okresie wyniósł 51,3 proc. (około 1,2 TWh).
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Enea stara się odbudowywać pozycję na rynku detalicznym

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!