PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Energa chce w 6 lat zainwestować 20 mld zł

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
14-10-2008 13:05

Nawet 20 mld zł planuje zainwestować Grupa Energa w ciągu najbliższych sześciu lat, głównie w projekty poprawiające bezpieczeństwo energetyczne i podnoszące standardy obsługi klienta.

W strategii na lata 2009-2015 firma postawiła na jakość, nowe produkty i innowacyjność. Energa podjęła również decyzję o wprowadzeniu jednolitej marki dla wszystkich spółek Grupy.
Ogłoszona strategia jest odpowiedzią Grupy Energa na wyzwanie, przed którym stoi dzisiaj polski sektor elektroenergetyczny - zapewnienie bezpieczeństwa energetycznego. Wieloletnie zaniedbania inwestycyjne, deficyt mocy wytwórczych, konieczność rozbudowy sieci elektroenergetycznych - to przy wzrastającym o 3 procent rocznie zużyciu prądu, rosnących cenach paliw i konieczności ochrony środowiska - problemy, z którymi zmierzyć się dziś musi polska energetyka.

- Mamy solidne podstawy, aby sprostać tym wyzwaniom. Energa dysponuje ogromnym doświadczeniem i potencjałem, który zamierzamy optymalnie wykorzystać. Wiemy, co zrobić, aby cele strategiczne zaczęły się materializować, a marka Energa kojarzona była z najwyższą jakością świadczonych usług - mówi Mirosław Bieliński, prezes zarządu Energa.

Strategia opiera się na pięciu filarach:
- osiągnięcie trwałej przewagi konkurencyjnej w sprzedaży energii elektrycznej,
- wzrost rentowności i rozwój sieci dystrybucyjnej,
- inwestycje w rozproszone - w szczególności odnawialne - źródła energii elektrycznej,
- rozwój energetyki węglowej poprzez udział kapitałowy partnerów strategicznych,
- model, w którym odbiorca energii może być także dostawcą energii odnawialnej.

Przedstawiciele spółki zapewniają, że niektóre projekty, jak np. oferta sprzedaży innych niż energia elektryczna mediów użytkowych czy model współpracy z klientem, który może być jednocześnie dostawcą usług dla Grupy Energa, to rozwiązania nowatorskie na skalę kraju.

Według prezesa Mirosława Bielińskiego najważniejszym z filarów strategii jest inwestycja w jakość obsługi klienta i rozbudowanie oferty produktowej dostosowanej do potrzeb klientów. W tym zakresie Grupa Energa zamierza osiągnąć pozycję lidera na rynku, dostarczając usługę najwyższej jakości, m.in. poprzez nowoczesny i sprawny system obsługi klienta. Planowane działania skoncentrują się na ujednoliceniu pracy Biur Obsługi Klienta, rozwoju elektronicznej formy kontaktu z klientem oraz uruchomieniu nowego call center. Już dziś Energa wdraża standardy obowiązujące dotychczas w branżach o wysokim poziomie konkurencji o klienta, czyli instytucję Rzecznika Klienta. Działania w zakresie obsługi klienta i organizacji sprzedaży Energa będzie wspierać atrakcyjnym portfolio produktowym. Już teraz jako pierwsza i jedyna na rynku wprowadza ofertę ze stałą ceną na 4 lata. Wkrótce przedstawi specjalny produkt dla instytucji publicznych. Nowością na rynku będzie wprowadzenie oferty sprzedaży innych niż energia elektryczna mediów użytkowych, takich jak gaz czy ciepło.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 506 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP