PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Energa: liczniki przedpłatowe można opłacić w internecie

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
20-10-2009 10:02

Klienci grupy Energa korzystający z liczników przedpłatowych mogą już doładować je przez Internet. Energa, jako druga spółka energetyczna w kraju, uruchomiła tę usługę.

Od połowy października z usługi tej jako pierwsi mogą korzystać klienci z oddziałów w Toruniu i Gdańsku. Kolejne oddziały zostaną przyłączane do systemu do końca tego roku. Liczniki typu pre-paid, czyli przedpłatowe, posiada około 80 tys. klientów Energi. Najwięcej takich urządzeń zainstalowanych jest w Toruniu - ok. 56 proc. i w Słupsku - ok. 13 proc., w Gdańsku - niecałe 10 proc.
Jest to kolejny uruchomiony przez Energę kanał sprzedaży energii do liczników przedpłatowych. W styczniu tego roku spółka umożliwiła swoim klientom zakup kodów w tysiącach punktów w sieci Via Moje Doładowania (placówki handlowo-usługowe, np. sklepy, stacje benzynowe, itp.) na terenie całego kraju. Wcześniej zakup kodów był możliwy jedynie w Biurach Obsługi Klienta lub w energomatach.

Projekt został zrealizowany wspólnie z firmą BlueMedia, która stworzyła i zajmuje się obsługą platformy rozliczeniowej, pozwalającej na dokonywanie płatności klientom w ich bankach i dostarczanie kodów doładowań pocztą elektroniczną lub sms-em. Pobierana przez operatora rozliczeniowego prowizja w wysokości 1,99 zł jest i tak często niższa od kosztu dojazdu do tradycyjnych miejsc zakupu energii (w Biurach Obsługi Klienta i energomatach). Zaletą nowo uruchomionego kanału płatności jest jego dostępność przez 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu.

Nowa usługa jest kolejnym przykładem realizacji strategii rozwoju Grupy Energa na lata 2009-2015, której jednym z kluczowych założeń są inwestycje w jakość obsługi klienta i rozbudowa skierowanej do niego oferty. Do tej pory spółka zaproponowała klientom już kilka ponadstandardowych produktów. Skierowane do instytucji i firm oferty takie, jak: "Cena Gwarantowana na 4 lata", "60-dniowy termin płatności", czy "Obniżka za podpis", audyty energetyczne i szereg usprawnień związanych z możliwością oszczędzania energii, spotkały się z dużym zainteresowaniem. Był to przykład szybkiej reakcji na sygnały płynące od klientów biznesowych, których dotknęły skutki spowolnienia gospodarczego i wzrostu cen energii. Z kolei przykładem odpowiedzi na oczekiwania klientów indywidualnych jest - obok uruchomienia nowych kanałów płatności dla osób korzystających z liczników przedpłatowych - możliwość opłacania w BOK-ach Energi wielu różnych rachunków, nie tylko za prąd.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


52 427 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP