Energa Obrót przygotuje nowe standardy komunikacji z klientem. Stawia na prosty język

Energa Obrót przygotuje nowe standardy komunikacji z klientem. Stawia na prosty język
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Energa Obrót włącza się w ogólnopolską inicjatywę upraszczania komunikacji z klientami. W ramach projektu „Prościej” firma przeanalizuje język dokumentów, które trafiają do klientów. Nowe standardy komunikacji Energa Obrót przygotuje we współpracy z językoznawcami z Wrocławia.

Energa Obrót chcąc skutecznie uprościć komunikację z klientami nawiązała współpracę z zespołem dr Tomasza Piekota z Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Energa Obrót przygotuje nowe standardy komunikacji z klientem. Stawia na prosty język

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!