Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Energa-Obrót wdrożyła System Raportowania Sprzedaży

Autor: wnp.pl (jm)
08-04-2014 08:54

Energa-Obrót w sześć miesięcy wdrożyła System Raportowania Sprzedaży oparty na Microsoft Dynamics CRM.

Dzięki wprowadzonemu rozwiązaniu spółka otrzymała pełny dostęp do bieżących informacji handlowych gromadzonych w jednej, wspólnej bazie danych.
Dodatkowo, system zawiera funkcjonalności pozwalające na sprawne organizowanie i nadzorowanie wewnętrznej pracy działów sprzedaży. Dzięki ujednoliconym procesom ofertowania oraz dedykowanym produktom dla poszczególnych segmentów klientów, spółka posiada obecnie dane, pozwalające na oszacowanie opłacalności prowadzonych działań i ich rezultatów, oraz na przeprowadzanie pogłębionej analizy klientów i sprzedaży.

System Raportowania Sprzedaży jest w pełni kompatybilny z pozostałymi aplikacjami wykorzystywanymi w ramach funkcjonowania spółki (w tym m.in. z pakietem Microsoft Office).

Wdrożenie przeprowadzono w ciągu sześciu miesięcy. System Raportowania Sprzedaży zbudowany jest na platformie Microsoft Dynamics CRM, a główne cele projektu zakładają przede wszystkim znaczące skrócenie czasu realizacji sprzedaży, uspójnienie procedury raportowania sprzedaży oraz optymalizację procesów sprzedażowo-obsługowych we wszystkich kanałach sprzedaży.

Energa-Obrót jest odpowiedzialna w ramach Grupy Energa za sprzedaż energii elektrycznej.

- Dzięki przyjętemu rozwiązaniu udało nam się ująć wszystkie wskaźniki efektywności związane ze sprzedażą w jednym przyjaznym dla użytkownika narzędziu, jak również ujednolicić dotychczasowy proces obsługi i ofertowania – mówi Grzegorz Szatkowski, dyrektor pionu sprzedaży i marketingu Energa-Obrót. - System Raportowania Sprzedaży oferuje jedno źródło danych do analizy, planowania i rozliczania sprzedaży oraz umożliwia analizę migracji klientów. Dzięki temu możemy przygotować odpowiednie działania sprzedażowe oraz skutecznie zarządzać Siecią Sprzedaży Pośredniej, co w konsekwencji przełoży się na znaczące podniesienie efektywności operacyjnej naszych zespołów sprzedażowych, a także na podniesienie jakości obsługi klientów.

Zakres projektu objął również wdrożenie kluczowych funkcjonalności pozwalających na optymalizację procesów, ich automatyzację i skrócenie czasu realizacji sprzedaży. Są to między innymi: szablonowanie i wypełnianie wzorców dokumentów, rezerwacja adresów, obsługa przetargów czy rejestracja Punktów Poboru Energii. Dodatkowo, system bazujący na Dynamics CRM, wyposażony został w moduły precyzyjnie dopasowane do specyficznych wymagań spółki.

Partnerem wdrażania była firma X-Code.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 894 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP