PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Energa Obrót: żeby zbyt długo nie stać w kolejkach

Autor: wnp.pl (Jerzy Dudała)
27-09-2017 09:01
Energa Obrót: żeby zbyt długo nie stać w kolejkach
Fot. Shutterstock

W spółce Energa Obrót podjęto działanie z myślą o osobach, dla których oczekiwanie w kolejce może być szczególnie uciążliwe.

  • W salonach firmy pojawiły się nowe kolejkomaty. Dzięki nim kobiety w ciąży, niepełnosprawni, rodzice z dziećmi oraz seniorzy będą obsługiwani w szybszym tempie.
  • Wybierając w salonach spółki przycisk „pierwszeństwo obsługi” na panelach kolejkomatów, osoby z wymienionych grup otrzymują wydrukowany numerek uprawniający do skrócenia czasu oczekiwania na rozmowę z konsultantem.
  • Wprowadzenie systemu „pierwszeństwa obsługi” jest elementem szerszej akcji związanej z wdrażaniem nowej Strategii Grupy Energa opartej na szacunku dla klienta - mówi Dariusz Chrzanowski, wiceprezes Energi Obrót SA.
Po wdrożeniu usługi internetowej rezerwacji wizyt w salonach, Energa Obrót postanowiła wprowadzić kolejne udogodnienia dla odbiorców energii. 

Firma zadbała w szczególny sposób o potrzeby czterech grup klientów: kobiet w ciąży, rodziców z dziećmi do 3 roku życia, niepełnosprawnych oraz seniorów w wieku powyżej 75 lat. 

 Pamiętają o wszystkich


Wybierając w salonach Energi Obrót przycisk „pierwszeństwo obsługi” na panelach kolejkomatów, osoby z wymienionych grup otrzymują wydrukowany numerek uprawniający do skrócenia czasu oczekiwania na rozmowę z konsultantem. 

W spółce wskazują, że przy tym system priorytetowej obsługi zaprogramowany jest tak, żeby zadbać o komfort wszystkich klientów odwiedzających dany salon, nie tylko osób z uprzywilejowanej kolejki. 

W pierwszej kolejności obsługiwani są klienci, którzy dokonali internetowej rezerwacji wizyty, następnie kolejno na zmianę osoby z kolejki pierwszeństwa i z kolejki standardowej.

- Wprowadzenie systemu „pierwszeństwa obsługi” jest elementem szerszej akcji związanej  z wdrażaniem nowej Strategii Grupy Energa opartej na szacunku dla klienta - mówi Dariusz Chrzanowski, wiceprezes Energi Obrót SA. - Kierując się jej założeniami, wprowadzamy szereg ofert i rozwiązań mających ułatwić korzystanie z naszych usług. Na każdym kroku staramy dopasować się do potrzeb klientów, podnosząc standardy obsługi. Poza wprowadzeniem udogodnienia dedykowanego uprzywilejowanej grupie klientów, w zeszłym roku wdrożyliśmy także dostępny dla każdego klienta system internetowej rezerwacji wizyty w salonach. Dzięki tym rozwiązaniom skróciliśmy czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 099 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

790 885 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 263 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP