Energa przygotowuje się do testów wdrażania technologii rozpoznawania i analizy emocji podczas rozmów z klientami. Rozwiązanie gdańskiego start-upu Quantum Lab, bo o nie chodzi, ma pomóc w dalszej poprawie jakości obsługi w salonach i na infolinii grupy Energa. Udział klientów w pilotażowych testach, badających stan emocjonalny, będzie zależny od ich zgody na taką rozmowę – informuje spółka.
- Energa przygotowuje się do testów wdrażania technologii rozpoznawania i analizy emocji podczas rozmów z klientami; każdy klient będzie pytany o zgodę na udział w badaniu.
- Chodzi o rozwiązania gdańskiego start-upu Quantum Lab (Quantum Welcome i Quantum Feedback); testy innowacyjnej technologii mają trwać 6 miesięcy.
- Energa wskazuje, że dzięki rozwiązaniom Quantum Lab będzie można poznać, jakie są emocjonalne reakcje klientów, m.in. na proponowane produkty lub na sposób prowadzenia rozmowy w sprawie reklamacji.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Energa przygotowuje się do testów technologii start-upu Quantum Lab