PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Energa walczy o klientów innych firm energetycznych

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
10-11-2009 09:21

Grupa Energa szuka odbiorców energii poza swoim terenem działalności. Planuje w sześciu miastach zorganizować spotkania z przedstawicielami biznesowych odbiorców energii.

Indywidualnie ustalane ceny, gwarancje ich niezmienności czy wydłużone terminy płatności - to tylko niektóre elementy nowej oferty Energi. Skorzystały z niej już m.in. Tesco, Nordea, Wienerberger, Vectra i kopalnia Adamów. Teraz Energa kierują ją do firm spoza swojego terenu działania. Zaprezentuje ją w sześciu miastach na spotkaniach z przedstawicielami lokalnego biznesu.
- Stabilność, bezpieczeństwo, indywidualne podejście, wzajemne wsparcie i budowanie długoterminowych relacji to istotne dla nas wartości. Dlatego współpracujemy z Energą mówi Dorota Ludynia, Zastępca Dyrektora Departamentu Bankowości Korporacyjnej Nordea Bank Polska, klient Energi-Obrót.

Dla biznesmenów Energa - jako pierwsza w Polsce - wprowadziła ofertę „60 dni na opłacenie faktury za energię elektryczną". Wydłużony o 46 dni termin płatności pozwala przedsiębiorcom wykorzystać pieniądze przeznaczone na opłacenie rachunku za energię elektryczną na inne pilne potrzeby, czy bieżące inwestycje. Przedstawiciele Energi zapewniają, że w obecnej sytuacji gospodarczej, jej propozycja może przyczynić się do zasilenia zwłaszcza małych i średnich przedsiębiorstw w niezbędny kapitał. Ponadto firma oferuje promocyjną gwarancję stałej ceny nawet do 2012 roku, niezależnie od podwyżek cen energii. Audyt energetyczny, świadectwa energetyczne czy kompensacja mocy biernej to z kolei usługi, dzięki którym firmy mogą zracjonalizować zużycie energii, a tym samym zmniejszyć wydatki na prąd.

- Wzrost cen energii, na który nałożył się na światowy kryzys finansowy, wymusza na wielu przedsiębiorstwach poszukiwanie oszczędności, także w obszarze związanym z zakupem energii elektrycznej. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów Energa przygotowała dla nich nową, elastyczną ofertę, która pomoże im obniżyć koszty działalności – zachęca Ireneusz Kulka, wiceprezes spółki Energa-Obrót.

W ciągu ostatniego roku spółka pozyskała 120 nowych klientów biznesowych. Zakłada, że co najmniej drugie tyle zdobędzie dzięki nowej, elastycznej ofercie. Dla wielu klientów znaczenie ma również fakt, iż Energa – dzięki własnym licznym źródłom energii odnawialnej dostarcza najbardziej ekologiczną energię w Polsce.

- Jesteśmy pierwszą firma w Polsce, która wykorzystuje wyłącznie energię odnawialną. Zależy nam, aby także nasi klienci przekonali się do koncepcji ograniczania śladu węglowego - mówi Paweł Jurczak, właściciel Monte Vino z Sopotu.

Odpowiadając za zapytania płynące spoza dotychczasowego obszaru działania, Energa rozpoczyna akcję marketingową, której głównym elementem będzie cykl konferencji w sześciu miastach w całej Polsce. Celem spotkań z ludźmi biznesu jest zaprezentowanie nowej elastycznej oferty oraz zdobycie jak największej liczby nowych klientów.



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 151 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP