PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Energa zachęca niższymi rachunkami do zmiany sprzedawcy

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
14-06-2010 11:36

Energa proponuje małym i średnim firmom możliwość obniżenia rachunków za prąd. Oferta skierowana jest do przedsiębiorców niekorzystających dotąd z usług gdańskiej grupy energetycznej.

Zainteresowane obniżeniem kosztów za energię elektryczną firmy muszą jedynie zeskanować swoją fakturę i za pośrednictwem strony internetowej przesłać ją do Energi. W ciągu kliku dni otrzymają propozycję pozwalającą im generować oszczędności z tytułu zmiany sprzedawcy. Dodatkowo klienci mogą wybrać, czy chcą mieć cenę gwarantowaną do końca 2010 roku, 2011 roku czy też przez 12 miesięcy od podpisania umowy. Oferty przygotowane w oparciu o faktury są dopasowane do indywidualnych potrzeb danej firmy.
- Zdecydowaliśmy się na taką formę przyjmowania zapytań ofertowych od klientów, ponieważ w trakcie licznych spotkań okazało się, że wielu odbiorców energii nie potrafi ze swojej faktury odczytać ceny za prąd czy też informacji o jego zużyciu – wyjaśnia Ireneusz Kulka, wiceprezes Energa-Obrót -

Już po dwóch tygodniach z propozycji tej skorzystało ponad 100 firm.

Od września 2009 r. Energa pozyskała ponad 800 nowych klientów biznesowych. To obecnie ponad 18 tysięcy nowych punktów poboru. Z oferty Energii skorzystały m.in. TP SA i PTK Centertel oraz Tesco, Nordea, Wienerberger, Vectra, Kopalnia Adamów, Philips, Stacje Paliwowe LOTOS, Bank Milenium, Grupa Orbis, PKO BP.

Ostatnio Energa pozyskała wielu klientów na południu Polski, szczególnie na Podhalu. Na ofertę spółki zdecydowały się miejscowe hotele, pensjonaty, ośrodki wypoczynkowe, ale także kolejni prestiżowi odbiorcy, to m.in. Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe (TOPR) oraz schroniska w Tatrach: schronisko Morskie Oko, schronisko Kalatówki, schronisko na Hali Kondratowej i schronisko w Dolinie Roztoki. Energa wygrała też przetarg na dostawy energii elektrycznej dla obiektów straży granicznej oraz dla Urzędu Miejskiego w Zakopanem. Od marca, to właśnie Energa oświetla zakopiańskie ulice, w tym słynne Krupówki.

Pozyskanie tak dużej liczby nowych klientów to efekt aktywnych działań spółki, która od samego początku położyła duży nacisk na komunikację sprzedażowo – produktową. Przykładem tych działań był m.in. cykl spotkań z klientami konkurencyjnych spółek, a także takie oferty, jak: "60 dni na opłacenie faktury za energię elektryczną", „Cena Gwarantowana na 4 lata” oraz audyt energetyczny, świadectwa energetyczne czy kompensacja mocy biernej, czyli usługi, dzięki którym firmy mogą zracjonalizować zużycie energii, a tym samym zmniejszyć wydatki na prąd.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP