Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Energetyka walczy o klientów technologią

Autor: wnp.pl (PSZ)
14-03-2013 06:21

Firmy energetyczne wprowadzają nowe standardy obsługi, wśród których są m.in. sprzedaż internetowa i aplikacje mobilne - pisze "Rzeczpospolita".

PGE Obrót oferuje już małym firmom możliwość kupna prądu za pośrednictwem serwisu aukcyjnego Allegro.
Z kolei polski oddział niemieckiego koncernu RWE udostępnia aplikację mobilną na iPady i iPhony.

Eksperci związani z branżą energetyczną potwierdzają, że zachodzące w niej zmiany są nieuchronne - podobnie jak na rynku telekomunikacyjnym liberalizacja będzie postępować.

Odbiorcy zwracają bowiem coraz większą uwagę nie tylko na wysokość faktur za prąd, ale i jakość obsługi. Większe przedsiębiorstwa i samorządy, mając świadomość, że można obniżyć koszty zakupu energii, organizują aukcje.

To wszystko sprawia, że walka o odbiorców cały czas się zaostrza - pisze "Rzeczpospolita".
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 545 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP