PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Firmy niechętnie informują o awariach

Autor: Dziennik Gazeta Prawna
23-10-2009 07:54

Klienci banków oraz firm telekomunikacyjnych i energetycznych skarżą się na kłopoty z uzyskaniem informacji w razie awarii - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Dziennik przypomina awarie energetyczne z ubiegłego tygodnia. Wielu odbiorców energii miało wówczas problemy z uzyskaniem jakichkolwiek informacji, kiedy będzie przywrócone zasilanie. Klienci nie wiedzieli, gdzie szukać informacji, a dodzwonienie się na infolinię było cudem. Przekazywanie informacji o zasięgu awarii do mediów nie całkiem zdawało egzamin.
Kłopoty z informowaniem klientów podczas awarii mają jednak nie tylko firmy energetyczne. Problem ten dotyczy też np. banków i firm telekomunikacyjnych. Jak pisze "DGP", często zdarza się, że choć media podały już informację o awarii, to klienci, którym udało się dodzwonić do firmy, słyszą, że to jedynie problemy przejściowe, albo że wina leży po ich stronie. Z reguły klienci nie mogą uzyskać informacji o terminie usunięci awarii.




SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 374 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP