PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Grupa Energa oferuje swoim klientom ubezpieczenia

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
22-07-2010 15:03

Inter Parter Assistance Polska wraz z Grupą Energa rozpoczęły od 15 lipca pilotażowy etap projektu "Energiczni Fachowcy". Oferta skierowana do klientów Grupy ma zapewnić im dostęp do profesjonalnych usług z zakresu home assistance.

Początkowo oferta dystrybuowana jest w okręgu toruńskim. Jesienią planowane jest wdrożenie "Energicznych Fachowców" w pozostałych częściach kraju.
Program "Energiczni Fachowcy" zapewnia wsparcie elektryka, hydraulika, ślusarza, szklarza oraz dostęp do infolinii pod jednym numerem telefonu.

- To przełomowa oferta na polskim rynku. Po raz pierwszy w Polsce firma z sektora energetycznego zdecydowała się na zapewnienie swoim klientom wsparcia z zakresu home assistance- mówi Jacek Konieczny, dyrektor departamentu handlowego w Inter Partner Assistance Polska.

- Dotychczas takie świadczenia dystrybuowane były głównie przez ubezpieczycieli i banki. Obecnie, tak jak w krajach Europy zachodniej, również firmy spoza sektora finansowego chcą udostępnić swoim odbiorcom profesjonalne wsparcie w domu, wzbogacając tym samym swoją ofertę. Wynika to m.in. z faktu, że zapotrzebowanie na świadczenia home assistance jest ogromne. Badania rynku poprzedzające wdrożenie naszego nowego projektu potwierdziły, że 94 proc. Polaków zależy na łatwym dostępie do pomocy fachowców, rzetelnie realizujących naprawy domowe w razie awarii – dodaje Jacek Konieczny.

Oferta "Energiczni Fachowcy" zapewnia klientom Energi, organizację pomocy w domu realizowaną przez renomowanych usługodawców. W zależności od wybranej opcji gwarantuje pokrycie kosztów pomocy w różnym zakresie. Wariant Mini obejmuje koszty dojazdu specjalisty i organizacji usługi. Wariant Medium pokrywa dodatkowo robociznę. Wariant Standard gwarantuje również pokrycie wydatków związanych z zakupem podstawowych części zamiennych, dzięki którym możliwe jest uniknięcie dalszych szkód powstałych wskutek usterki.

- Nowa oferta to kolejny krok w kierunku bardziej kompleksowej obsługi naszych klientów. Chcemy zapewnić im pewnien komfort życia i pracy, a zwłaszcza oszczędność czasu. Wystarczy jeden telefon by w razie usterki uzyskali oni pomoc fachowca realizującego naprawy domowe, dotyczące instalacji elektrycznej, wodnej i kanalizacyjnej, a nawet usługi szklarza i ślusarza. - stwierdza Ireneusz Kulka, dyrektor Centrum Marketingu i Komunikacji w Energa SA.

- Zdecydowaliśmy się być prekursorem sprzedaży usług home assistance w naszej branży, ponieważ zależy nam na pozyskaniu przychylności klientów i ich zadowolenia z naszej obsługi. Chcemy mieć pewność, że oferowane usługi będą wykonywane na jak najwyższym poziomie. Dzięki współpracy z Inter Partner Assistance ich realizacją w ramach projektu "Energiczni Fachowcy" zajmują się wyselekcjonowani specjaliści, działający zgodnie ze standardami jakościowymi naszego partnera – dodaje Ireneusz Kulka.



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


54 979 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP