Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

J. Woźniak, Engie Polska: znaczenie klienta rośnie z roku na rok

Autor: WNP.PL (ICH)
22-02-2017 07:27

Historia Engie pokazuje, że znaczenie klienta rośnie z roku na rok - wskazuje Jan Woźniak, dyrektor zarządzający Engie Polska.

Jan Woźniak, dyrektor zarządzający Engie Polska, wskazuje, że konsumenci chcą mieć energię czystą tzn. wytwarzaną i dystrybuowaną z jak najmniejszą szkodą dla środowiska, ale na tym bynajmniej nie kończy się znaczenie klientów.

- U klientów rośnie świadomość konieczności oszczędzania energii i ta konieczność nie wynika tylko z pobudek ekonomicznych. Wynika także z przekonania, że dla środowiska, dla planety ma to znaczenie i my to w grupie obserwujemy - m.in. wskazuje Jan Woźniak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 667 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP