W związku z rosnącym zainteresowaniem fotowoltaiką będziemy również wykonywać audyty, które podpowiedzą naszym odbiorcom, ile mogą zarobić na produkcji energii ze słońca. Audyty będą przeprowadzane w siedzibie firmy lub gospodarstwie domowym, wskazanym przez właściciela – deklaruje Krzysztof Noga, prezes zarządu Duon Marketing and Trading.
– Mimo, że z uwolnionym rynkiem mamy do czynienia już ponad 7 lat, do tej pory zmiany sprzedawcy dokonało mniej niż 20 proc. wszystkich firm. Pokazuje to, że sama niższa cena nie jest wystarczającym argumentem do rezygnacji z usług koncernów energetycznych. Analizując obawy klientów i ich oczekiwania doszliśmy do wniosku, że głównym czynnikiem, który powstrzymuje firmy od zmiany dostawcy jest strach przed pogorszeniem standardu obsługi klienta, zwłaszcza w zakresie dystrybucji – twierdzi Krzysztof Noga, prezes zarządu Duon Marketing and Trading.