K. Zamasz, Enea: rynek energii jak stacja benzynowa

K. Zamasz, Enea: rynek energii jak stacja benzynowa
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Sprzedawcy energii chcąc pozyskać nowych klientów będą zmuszeni poszerzać swoją ofertę i oferować usługi dodatkowe, na których będą osiągali większą marżę. Będzie trochę podobnie jak na stacjach benzynowych, które niewiele zarabiają na sprzedaży paliw, za to sporo na działających przy nich sklepach - mówi wnp.pl Krzysztof Zamasz, prezes Enea S.A.

- Trzeba uważnie obserwować i brać pod uwagę działania każdej konkurencji. Najwięksi gracze nie mogą ignorować tego, co robią mniejsze podmioty, bo one mogą zaskoczyć. Konkurencja jest zjawiskiem zdrowym i potrzebnym, jednak musi ona odbywać się na zdrowych zasadach – mówi Krzysztof Zamasz, prezes Enea S.A.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: K. Zamasz, Enea: rynek energii jak stacja benzynowa

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!