PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

K. Zamasz, Tauron: klienci GZE nie stracą na naszym przejęciu

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
01-09-2011 11:59
K. Zamasz, Tauron: klienci GZE nie stracą na naszym przejęciu
fot. PTWP (Eliza Madej)

- Połączenie z GZE pozwoli na szybsze uruchomienie nowych kanałów obsługi, obejmujących cały teren - mówi Krzysztof Zamasz, wiceprezes Tauron Polska Energia.

Ilu klientów będzie mieć Grupa Tauron po przejęciu od Vattenfall AB jej spółki zależnej - Górnośląskiego Zakładu Elektroenergetycznego?
Przejęcie aktywów GZE oznacza, że do grona klientów Grupy Tauron dołączy 1,1 mln podmiotów i osób z terenu woj. śląskiego. Tym samym będziemy liderem sprzedaży energii w Polsce, mającym niemal 32-procentowy udział w rynku.

Kto bardziej zyska po sfinalizowaniu tej transakcji - dotychczasowi klienci Tauronu czy ci do tej pory obsługiwani przez Vattenfall?

Zależy nam, aby na połączeniu zyskali wszyscy - zarówno nasi dotychczasowi klienci, jak i nowi. Dlatego zdefiniowaliśmy obszary, w których się uzupełniamy i w ramach których będziemy wykorzystywać najlepsze praktyki.

Eksperci podkreślają, że podstawowym atutem jest połączenie sieci dystrybucyjnej. W jaki sposób może to odczuć „zwykły Kowalski”?

Rzeczywiście, tereny działania GZE i Taurona leżą „po sąsiedzku”, a zatem połączenie firm przyniesie polepszenie pewności zasilania. Szczególnie chodzi o tereny znajdujące się na dotychczasowej granicy. W tych miejscach będzie można także łatwiej uzyskać warunki przyłączenia - dzięki wykorzystaniu zasobów sieciowych zostaną wyeliminowane trudności techniczne. Przede wszystkim „zwykły Kowalski” powinien odczuć, że awarie zdarzają się rzadziej, a jeżeli już, to są szybciej usuwane.

A jak wygląda sytuacja w przypadku klientów biznesowych?

Do tej pory przedsiębiorcy często musieli radzić sobie z sytuacją, w której ich firma miała podpisane umowy z dwoma różnymi podmiotami energetycznymi - gdy mieli swoje siedziby np. w Mysłowicach i w Katowicach. Chociaż miasta leżą tuż obok siebie, są obsługiwane przez dwie różne firmy dystrybucyjne. W przyszłości będą miały jedną, obejmującą wszystkie punkty poboru energii, fakturę, jednego doradcę biznesowego, spójną ofertę handlową i ten sam wzór umowy kompleksowej.

Wśród klientów Vattenfalla pojawiają się obawy, że spadnie poziom obsługi. Jak zamierzacie sobie z tym poradzić?

Mogę z całą odpowiedzialnością zapewnić, że nie spadnie poziom obsługi. Zamierzamy skorzystać z najlepszych praktyk w tym zakresie - zarówno z wdrożonych rozwiązań, jak i przetestowanych nowoczesnych produktów. Połączenie z GZE pozwoli na szybsze uruchomienie nowych kanałów obsługi, obejmujących cały teren. Klienci Taurona będą mogli korzystać z obsługi na wspólnych stronach internetowych, z powiadomień SMS, informacji e-mailowych, e-faktur jednolitych dla połączonych firm. Powstanie także jeden numer infolinii.

NA GIEŁDZIE

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

TAURONPE [TPE]

kurs:

2.79 PLN 0.03 (1.09%)

Notowania | Analiza techniczna





SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 125 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP