PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Kadra kierownicza Tesli coraz szczuplejsza

Autor: PAP/rs
14-09-2017 11:09
Kadra kierownicza Tesli coraz szczuplejsza

Tesla zebrała już ponad 500 tys. zamówień na Model 3.

Fot. mat. pras.

Po dyrektorze ds. technologii baterii, dyrektorze finansowym i kierowniku programu Autopilot, odchodzi wiceprezes ds. rozwoju biznesu. Wszystko to w czasie, gdy firma intensyfikuje produkcję nowego samochodu - Modelu 3.

  • Obowiązki O'Connela przejmie prezes Tesli ds. globalnej sprzedaży i usług Jon McNeill.
  • W tym roku z firmy odeszli m.in. dyrektor ds. technologii baterii, dyrektor finansowy i odpowiadający bezpośrednio przed Elonem Muskiem kierownik programu Autopilot.
  • Sedan Tesla Model 3 ma być głównym konkurentem rynkowym dla ubiegłorocznego samochodu Bolt General Motors oraz nowej wersji Nissan Leaf.
53-letni O'Connel dołączył do Tesli w 2006 roku. Jak wskazuje Bloomberg pełnił kluczowa rolę w sporach prawnych firmy ze stanowymi salonami sprzedaży o prawo Tesli do handlowania pojazdami elektrycznymi bez pośrednictwa. Obowiązki O'Connela przejmie prezes Tesli ds. globalnej sprzedaży i usług Jon McNeill.

Zobacz 1112 największych firm przemysłowych w Polsce (jedyny taki raport w polskim internecie)

O'Connel jest kolejną wysoko postawioną osobą opuszczającą Teslę w br. Wcześniej w tym roku z firmy odeszli m.in. dyrektor ds. technologii baterii Kurt Kelly (w sierpniu, jak O'Connel po 11 latach), dyrektor finansowy Jason Wheeler (wiosną, po 15 miesiącach) i odpowiadający bezpośrednio przed Elonem Muskiem kierownik programu Autopilot Sterling Anderson (w styczniu) oraz inne wysoko postawione osoby związane z tym ostatnim projektem, a także z działem kadr.

Sedan Tesla Model 3 ma być pierwszym stosunkowo tanim, masowo produkowanym pojazdem elektrycznym firmy i głównym konkurentem rynkowym dla ubiegłorocznego samochodu Bolt General Motors oraz nowej wersji Nissan Leaf. Zasięg na pojedynczym ładowaniu baterii wycenionego na 35 tys. dol. Modelu 3 ma wynosić 354 km (w porównaniu do 362 km zasięgu przez tańszego Leafa i 455 km droższego Bolta).

Pierwsza partia Modelu 3 trafiła do pracowników firmy pod koniec lipca. Do grudnia produkcja pojazdów ma osiągnąć poziom 20 tys. egzemplarzy miesięcznie. Aby móc skuteczniej docierać z masowo produkowanym pojazdem do konsumentów, Tesla toczy batalie prawne mające zapewnić firmie prawo bezpośredniej sprzedaży samochodów klientom indywidualnym.

Aby sfinansować masową produkcję Modelu 3, w sierpniu Tesla po raz pierwszy zdecydowała się na emisję tradycyjnych obligacji. 

Elon Musk poinformowała, że firma zebrała już ponad 500 tys. zamówień na Model 3. Zobacz: Elon Musk: Tesla zebrała ponad 500 tys. zamówień na Model 3.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

30 250 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

587 902 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 047 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.