PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Klienci Energi mogą korzystać z programu Payback

Autor: wnp.pl (DC)
03-09-2013 13:58

Klienci Energi płacący terminowo faktury za energię elektryczną od września br. mogą zbierać punkty i płacić nimi w największym w Polsce programie bonusowym Payback. Punktami można teraz opłacać także kolejne faktury za energię. Energa, jako pierwsza firma z branży energetycznej w Polsce, wdrożyła ten lojalnościowy program dla klientów indywidualnych.

Od września 2013 roku każdy klient indywidualny Energi korzystający z taryfy G i opłacający terminowo faktury za energię elektryczną może zbierać punkty w ramach największego programu partnerskiego w Polsce (wyjątkiem jest obszar toruński, gdzie program zacznie działać od 2014 roku). Za każde 2 zł terminowo opłaconej faktury, w części dotyczącej sprzedaży energii elektrycznej, klient Energi otrzyma 1 punkt Payback. Zgromadzone punkty można wykorzystać na opłacenie kolejnych faktur za energię przy pomocy Płatności Online w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Punktami Payback można też płacić u wybranych partnerów, wymienić je na wiele atrakcyjnych nagród m.in. vouchery umożliwiające płatność za wybraną usługę lub zmniejszenie wartości rachunku. Punkty można także przekazać na rzecz programu Polskiej Akcji Humanitarnej – Pajacyk lub wymienić na mile Miles & More.
- Zawsze staramy się wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów i zapewniać wygodne rozwiązania związane z zakupem energii. Cieszymy się, że nasi klienci jako pierwsi na polskim rynku mogą korzystać z tego typu programu lojalnościowego. Nowa usługa jest w pełni zintegrowana z elektronicznym Biurem Obsługi Klienta, co stanowi dodatkowy element zachęcający do korzystania z tego sposobu kontaktu z Energą – mówi Marcin Ludwicki, wiceprezes Energa Obrót.

Energa zdecydowała się na dołączenie do programu Payback ze względu na jego popularność oraz korzyści, jakie daje uczestnikom. Poza możliwością płacenia zgromadzonymi punktami za energię elektryczną mają oni do wyboru nagrody z 12 różnych kategorii, takich jak m.in. elektronika, sprzęt sportowy, muzyka, a także wyjątkowe przeżycia, jak skok na bungee, kurs salsy czy jazda po torze sportowym samochodem Lamborghini.

Program lojalnościowy to kolejna z wielu już usług dla klientów indywidualnych Energi. Firma jako pierwsza uruchomiła zaawansowane elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, z którego aktywnie korzysta już blisko 250 tys. klientów spółki. Ponadto klienci Energi mogą korzystać z meBOK – mobilnej aplikacji dla elektronicznego BOK, przeznaczonej na smartfony i tablety, umożliwiającej sprawdzenie salda rachunku, terminu płatności czy też prezentacji statystyk związanych z zużyciem energii.

Klienci Energi mogą również automatycznie rozliczać się w oparciu o samodzielnie podawane wskazania licznika. Oferta Rozliczenia Rzeczywiste funkcjonuje od początku 2011 roku i korzysta z niej już ponad 200 tysięcy klientów. Dzięki temu Energa nie musi wysyłać 3,5 tony papierowych faktur z prognozami. Dla środowiska to około 50 ocalonych drzew każdego miesiąca.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 374 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP