Rozwój rynku energii wymaga od firm energetycznych dostosowania się do oczekiwań klientów. Wiele firm oferuje już indywidualnie negocjowane umowy lub długookresowe umowy z gwarancją ceny - mówili uczestnicy panelu „Strategie firm na rynku energii” podczas VIII Kongres Nowego Przemysłu.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY
- VIII KONGRES NOWEGO PRZEMYSŁU ALERT | RSS
- URE ALERT | RSS
- DELOITTE ALERT | RSS
- TAURON POLSKA ENERGIA ALERT | RSS
- MOROZ JANUSZ ALERT | RSS
- INNOGY POLSKA ALERT | RSS
- PGNIG ALERT | RSS
- LEWENSTEIN MARCIN ALERT | RSS
- KAMIŃSKI BOGUMIŁ ALERT | RSS
- INFOVIDE-MATRIX ALERT | RSS
- FILIPIUK PIOTR ALERT | RSS
- SZYSZKO ROMAN ALERT | RSS
- ENERGA ALERT | RSS
- ZAWISTOWSKI PIOTR ALERT | RSS
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Kongres NP: firmy energetyczne w pogoni za klientem