Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Kongres NP: firmy energetyczne w pogoni za klientem

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
24-10-2011 13:15

Rozwój rynku energii wymaga od firm energetycznych dostosowania się do oczekiwań klientów. Wiele firm oferuje już indywidualnie negocjowane umowy lub długookresowe umowy z gwarancją ceny - mówili uczestnicy panelu „Strategie firm na rynku energii” podczas VIII Kongres Nowego Przemysłu.

Z danych Urzędu Regulacji Energetyki (URE) wynika, że sprzedawcę zmieniło już ponad 15 tys. odbiorców instytucjonalnych oraz ponad 5 tys. odbiorców indywidualnych.
- Stosunkowo szybki rozwój rynku energii wymaga dostosowania się grup energetycznych do nowych warunków. Firmy muszą odpowiadać na rosnące oczekiwania klientów i zmagać się z rosnącą konkurencją - podkreśla Piotr Filipiuk, starszy menedżer w Deloitte.

Stosunkowo wiele firm energetycznych rozpoczęło budowę swojej marki i prowadzi szerokie działania promocyjne. Roman Szyszko, wiceprezes zarządu Energa SA, informuje, że z początkiem października br. ruszyła pierwsza telewizyjna kampania wizerunkowa Energi. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Energa w całej Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów, na których Grupa Energa tradycyjnie nie świadczyła swoich usług. Kampania skierowana jest zarówno do odbiorców biznesowych, jak też indywidualnych, a prowadzona jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Energa oferuje małym i średnim odbiorcom ofertę ze stałą ceną energii do końca roku 2012.

Ofertę ze stałą ceną energii proponuje małym i średnim firmom także Tauron. O nowej strategii grupy mówił Piotr Zawistowski, dyrektor Departamentu Zarządzania Portfelem w Tauron Polska Energia. Tauron swoim klientom oferuje także produkt Tauron Eko Premium, gdzie sprzedawana jest tylko energia produkowana w źródłach odnawialnych.

Unikalnym na rynku była oferta skierowana dla akcjonariuszy Taurona - ci wszyscy, którzy kupili akcje Taurona w ofercie publicznej i nie sprzedawali ich przez rok mogą liczyć na sprzedaż energii po preferencyjnych cenach. Obniżki mogą wynieść nawet 15 proc. Oferta skierowana jest dla odbiorców indywidualnych z terenu całej Polski.

Janusz Moroz, członek zarządu ds. handlu z RWE Polska poinformował, że spółka prowadzi kampanię sprzedażową - „Błękitny Prąd RWE”, skierowaną do małych i średni przedsiębiorstw.

- Coraz więcej odbiorców energii szuka partnerów, którzy są nie tylko wiarygodni i dostarczają usługi wysokiej jakości ale także są elastyczni i są w stanie dopasować się do indywidualnych potrzeb branż i klientów - podkreśla Janusz Moroz.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 750 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP