Z wielu międzynarodowych badań wynika, że media społecznościowe mogą pomagać w poszukiwaniu pracy.
Istotna jest kariera
Warto zatem zadbać o swój profil - mówi Maria Neścioruk z firmy Hays.
- Musimy pamiętać, że treści, które zamieszczamy na portalu społecznościowym powinny być zgodne z celem jaki to medium ma. Na przykład na Linkedin czy na Golden Line warto, żeby nasz profil zawierał prawdziwe informacje na temat przebiegu naszej kariery zawodowej – uważa gość radiowej Jedynki.
Pasje też się liczą
Nasze kompetencje nie wynikają tylko z doświadczenia zawodowego.
- Warto też umieszczać informacje o naszych pasji, w których jesteśmy dobrzy. Warto chwalić się również naszymi kompetencjami, jednak nie zapominajmy o wiarygodności, czyli podawajmy przykłady – dodaje ekspertka.
Coraz więcej Polaków przyznaje, że świadomie używa swojego profilu w celu prezentowania siebie jako pracownika.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Media społecznościowe coraz ważniejsze w karierze