Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

MG rozstrzygnęło przetarg na kampanię o energetyce jądrowej

Autor: wnp.pl (DC)
08-11-2011 11:18

Ministerstwo Gospodarki rozstrzygnęło przetarg na realizację kampanii informacyjnej poświęconej energetyce jądrowej. Najkorzystniejszą ofertę w przetargu przedstawiło konsorcjum firm Partner of Promotion, Migut Media i Maxus-Warszawa. MG na kampanię planuje przeznaczyć ok. 22 mln zł.

Do 31 października 2011 r. MG oceniło 4 oferty, złożone w postępowaniu o udzielenie tego zamówienia publicznego.
Oferta konsorcjum, którego liderem jest Partner of Promotion, otrzymała 93,51 na 100 możliwych punktów. Złożyły się na nią kryteria ceny – 50 pkt i wartości merytorycznej oferty – 43,51 pkt. Oferta jest zgodna z treścią SIWZ, a zaproponowana cena mieści się w kwocie jaką zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.

Oferty pozostałych konsorcjów otrzymały następującą liczbę punktów: Profile, DDB Warszawa, Easymedia - 86,81 pkt; Afekt Agencja Reklamowa Arkadiusz
Grabek, Just - 79,96 pkt.; Testardo Gram, Grey Worldwide Warszawa - 79,35 pkt.

Zgodnie z Ustawą o zamówieniach publicznych firmy, które nie zostały wybrane w przetargu mają 10 dni na złożenie odwołania.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (1)

KOMENTARZE (1)




SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


36 159 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 269 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP