"Nie zaśmiecaj swojego sumienia" i "Klimatolubni" - to spoty informacyjno-edukacyjne zrealizowane przez Ministerstwo Środowiska, które zobaczą uczestnicy XVI Przystanku Woodstock.
Przypomnijmy, że Klimatolubni to inicjatywa społeczna, której celem jest zaktywizowanie Polaków do czynnego uczestnictwa w przeciwdziałaniu zmianom klimatycznym, m.in. redukcji emisji CO2 i zużycia wody przez gospodarstwa domowe. Akcja jest organizowana w ramach kampanii edukacyjnej Ministerstwa Środowiska "Zmień nawyki na dobre. Zmień klimat na lepszy".
Z kolei "Nie zaśmiecaj swojego sumienia" - największa dotąd kampania społeczna Ministerstwa Środowiska - poświęcona jest wyrabianiu ekologicznych nawyków. Od 2 marca br. radio i telewizja emitowały w ramach kampanii spoty – "Nie pal śmieci w domu", "Segreguj śmieci" i "Stop dzikim wysypiskom", w których ksiądz uświadamiał parafianom, że "grzechem ekologicznym" jest ich dotychczasowe postępowanie ze śmieciami.
Przystanek Woodstock rozpoczął się 30 lipca i potrwa do 1 sierpnia br., impreza odbywa się w Kostrzynie nad Odrą.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Ministerstwo Środowiska na Przystanku Woodstock zachęca do obrony klimatu