Przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na zmianę sprzedawcy prądu. Jak czytamy w „Rzeczpospolitej”, zaczyna się walka o klientów, których pozyskiwać będą działy handlowe.
„Rz” podaje przykłady mniejszych firm, zajmujących się handlem energią, takich jak Centrozap, które najaktywniej pozyskują klientów. To właśnie ta firma liczy na wzrost obrotów dzięki przejęciu handlowców z firmy Kopex. Kopex, zajmujący się hurtowym handlem energią na polskich platformach obrotu oraz na niemieckiej giełdzie energii EEX, z kolei zapewnia, że mimo odpływu pracowników, rozwój w sektorze energetycznym będzie intensywny. Dziennik podaje też przykład firmy Fiten, która dzięki działaniom przedstawicieli handlowych podpisała w ubiegłym roku kilkadziesiąt umów z nowymi klientami.
Duże przedsiębiorstwa także zdają sobie sprawę z rosnącego znaczenia działań handlowych na rynku energii. Jak czytamy w „Rz” również one zaczynają wychodzić poza swoje tradycyjne obszary operacyjne i myślą o nowych metodach pozyskiwania klientów w całej Polsce. Wkrótce rynek energii może przypominać rynek telekomunikacyjny, na którym trwa nieustanna walka o klienta, prowadzona przez przedstawicieli handlowych.
Energię kupię od tańszego!
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Nadchodzi czas handlowców w polskiej energetyce