Od marca br. rusza nowa odsłona kampanii reklamowej programu Ciepło dla Krakowa skierowanej do osób zainteresowanych kupnem nowego mieszkania oraz poszukujących informacji o inwestycjach mieszkaniowych. Celem działań marketingowych będzie promowanie ciepła sieciowego szczególnie wśród grupy osób planujących zakup mieszkania na rynku pierwotnym.
- Nowa kampania ma zwrócić uwagę, że decyzja o wyborze nowego lokum oprócz kryteriów takich jak cena, lokalizacja powinna również obejmować koszty jego eksploatacji a w tym rodzaju ogrzewania – jednego z najbardziej kosztownych elementów pozycji „media” w domowym budżecie. Dlatego przed ostatecznym wyborem warto zapytać dewelopera czy dane mieszkanie korzysta z miejskiej sieci ciepłowniczej jako najbardziej optymalnego sposobu ogrzewania mieszkania i wody – wyjaśniają autorzy kampanii.
Działania marketingowe w 2017 roku skupią się na prasie branżowej i wortalach poświęconych nieruchomościom na rynku pierwotnym.
Program Ciepło dla Krakowa realizowany jest od 2011 r., jego partnerami jest Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej (MPEC) oraz elektrociepłownie CEZ Skawina i EDF Kraków.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.