PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Nowe metody obsługi odbiorców energii

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
09-01-2009 05:39

Standardy obsługi indywidualnego odbiorcy energii będą zmierzać w kierunku rozwiązań od dawna stosowanych w telekomunikacji. W obsłudze klienta będą wprowadzane również metody, od dawna stosowane w innych krajach.

Leszek Mrazek, dyrektor Pionu Rozwoju spółki Energa Obsługa i Sprzedaż z grupy Energa prognozuje, że w dłuższej perspektywie czasu, sprzedawcy energii będą starali się nakłonić klientów do rezygnacji z bezpośredniej obsługi w Biurach Obsługi Klienta (BOK) i skorzystania z alternatywnych kanałów komunikacji. Sprzedawcy uzyskując małą marżę na sprzedanej energii elektrycznej będą próbować ograniczyć koszty swojego funkcjonowania, znaczna część kosztów związana jest z szeroko rozumianą obsługą klienta.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


33 719 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 271 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP