Nowe metody obsługi odbiorców energii

Nowe metody obsługi odbiorców energii
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Standardy obsługi indywidualnego odbiorcy energii będą zmierzać w kierunku rozwiązań od dawna stosowanych w telekomunikacji. W obsłudze klienta będą wprowadzane również metody, od dawna stosowane w innych krajach.

Leszek Mrazek, dyrektor Pionu Rozwoju spółki Energa Obsługa i Sprzedaż z grupy Energa prognozuje, że w dłuższej perspektywie czasu, sprzedawcy energii będą starali się nakłonić klientów do rezygnacji z bezpośredniej obsługi w Biurach Obsługi Klienta (BOK) i skorzystania z alternatywnych kanałów komunikacji. Sprzedawcy uzyskując małą marżę na sprzedanej energii elektrycznej będą próbować ograniczyć koszty swojego funkcjonowania, znaczna część kosztów związana jest z szeroko rozumianą obsługą klienta.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nowe metody obsługi odbiorców energii

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!