Koncern z Ingolstadt systematycznie rozbudowuje sieć placówek dealerskich w Polsce. Ostatnio uruchomiono nowy salon marki w Gdańsku. To kolejny salon Audi, zbudowany w myśl jednolitej dla całej marki koncepcji architektonicznej - Audi Terminal.
Całkowita powierzchnia użytkowa nowego salonu Audi Centrum Gdańsk to ponad 3 tys. m2. W części wystawienniczej stanąć może 19 samochodów. Oprócz salonu sprzedaży znajduje się tu także czternastostanowiskowy serwis oraz dział oferujący możliwość zakupu samochodu używanego w ramach programu Audi Select:plus. Część ekspozycyjna takich właśnie samochodów pomieści również 14 pojazdów.
Koncepcja Audi Terminal podkreśla wiele aspektów marki. Charakterystyczną stylistykę, z jej fasadą wykonaną z aluminium i z przestrzenią ekspozycyjną stanowiącą metaforę toru wyścigowego, można oglądać w wielu miejscach na całym świecie. Pierwszy obiekt tego typu oddano do użytku w Sydney w 2008 r. Największy salon Audi, zbudowany wg tej koncepcji, otwarty został w roku 2012 w Dubaju. Jego powierzchnia to 8,7 tys. m2. Wystawić tam można jednocześnie 57 samochodów.
źródło: Audi
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Nowe "oczko" w polskiej sieci Audi