Firma Damovo Polska wdrożyła system zarządzania komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną dla dyspozycji mocy w Tauron Dystrybucja o. Gliwice. Rozwiązanie bazuje na zunifikowanej platformie komunikacyjnej Customer Interaction Center firmy Interactive Intelligence.
Wdrożenie systemu odbyło się w dwóch etapach. W pierwszej fazie projektu, zakończonej w maju b.r., specjaliści z firm Damovo Polska i Interactive Intelligence przygotowali na bazie wymagań określonych przez pracowników Tauron Dystrybucja wyspecjalizowaną aplikację Konsoli Dyspozytorskiej, obsługującą wszystkie zadania komunikacyjne związane ze stanowiskiem dyspozytora. W drugim etapie wdrożenia rozwiązanie zostało zintegrowane z systemem łączności radiowej Tetra firmy Motorola. Całość prac została zakończona w listopadzie b.r.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.