Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Ograniczenie praw pasażerów przez KM

Autor: wnp.pl (PS)
19-09-2013 09:52

UOKiK zobowiązał Koleje Mazowieckie do zmiany działania w reklamacjach pasażerów.

Urząd zakwestionował postanowienie tego przewoźnika w regulaminie oraz treść pouczenia w wezwaniach do zapłaty. Ograniczały one prawa konsumentów do złożenia reklamacji.
Zgodnie z warunkami przewoźnika, tylko pasażer posiadający imienny bilet mógł dochodzić swoich praw w drodze reklamacji. Tymczasem, zgodnie z przepisami, jedynym warunkiem, który musi spełnić konsument chcący reklamować przejazd kolejowy, jest posiadanie dokumentu przewozu, np. zwykłego biletu, niekoniecznie imiennego.

Wskutek takich praktyk Kolei Mazowieckich, konsumenci mogli odnieść mylne wrażenie, że nie mogą reklamować usługi przewozowej wtedy, gdy nie posiadają imiennego biletu.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 570 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP