PGE Dystrybucja uruchomiła Telefoniczne Centrum Zgłoszeniowe

PGE Dystrybucja uruchomiła Telefoniczne Centrum Zgłoszeniowe
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

PGE Dystrybucja uruchomiła Telefoniczne Centrum Zgłoszeniowe, które non-stop przyjmuje i rejestruje zgłoszenia na numer alarmowy 991. Dzięki temu zgłaszanie awarii i przerw w dostawach energii elektrycznej stało się łatwiejsze niż wcześniej.

Telefoniczne Centrum Zgłoszeniowe (TCZ) działa od kilku dni. Teraz wszystkie wywołania numeru alarmowego 991 z obszaru działania PGE Dystrybucja kierowane są do konsultantów tego centrum z siedzibą w Lubartowie w woj. lubelskim.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: PGE Dystrybucja uruchomiła Telefoniczne Centrum Zgłoszeniowe

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!