PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

PGE i Tauron rozwijają usługi online

Autor: wnp.pl (ICh, DC)
19-11-2015 16:05
PGE i Tauron rozwijają usługi online
Fot. Fotolia

Od czwartku każdy z klientów PGE może korzystać z nowego elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Nowe rozwiązania wdrożył też Tauron.

eBOK, czyli elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, to system pozwalający każdemu klientowi (gospodarstwa domowe i przedsiębiorstwa) w dogodnym dla niego miejscu i czasie zweryfikować stan rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzić aktualne saldo, wskazania licznika, a także przedłużyć lub wybrać nową ofertę. Klienci mogą również dokonywać płatności elektronicznych, a także skorzystać z usługi PGE eFaktura, dzięki której będą otrzymywać fakturę na wskazany adres mailowy.
- Nowa odsłona eBOKa to nasza odpowiedź na potrzebę najsilniej deklarowaną przez klientów w odniesieniu do tego typu usług, czyli możliwość szybkiej i łatwej realizacji spraw przez internet. Do tej pory nasi klienci korzystali z 5 różnych systemów eBOK, teraz każdy z nich ma dostęp do takich samych, innowacyjnych funkcjonalności. To duża zmiana w poziomie obsługi klienta i krok w kierunku realizacji strategicznego celu grupy, jakim jest optymalizowanie procesu sprzedaży i stałe podnoszenie jakości obsługi - powiedział Marek Woszczyk, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

PGE poinformowała, że inauguracja eBOKa jest elementem integrowania wszystkich systemów zarządzania kontaktami z klientami. Docelowo ma to doprowadzić m.in. to do obniżenia kosztów funkcjonowania grupy PGE.

Od listopada działa nowy serwis sprzedażowy Tauron24.pl. Został on stworzony z myślą o klientach indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstwach. Ta grupa klientów może za pomocą platformy Tauron24.pl nie tylko zawierać umowy na zakup nowych produktów, ale także w łatwy sposób przejść do elektronicznego Biura Obsługi Klienta czy też uzyskać na czacie pomoc konsultanta przy wyborze oferty.

Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii RWD (Responsive Web Design) platforma Tauron24 dostosowuje się do wielkości ekranu urządzenia, na którym jest przeglądana, a więc można z niej wygodnie korzystać również na wszystkich urządzeniach mobilnych.

- Sprzedaż online staje się równie istotna jak handel tradycyjny. Te trendy dotyczą również rynku energii elektrycznej. Z tego powodu oddanie do dyspozycji klientów narzędzia, dzięki któremu mogą dokonywać transakcji zdalnie, uważam za naturalny krok dywersyfikacji naszych kanałów sprzedaży - podkreśla Grzegorz Lot, wiceprezes zarządu Tauron Sprzedaż.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


54 979 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP